Heatsink Skrevet 28. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2004 Blir det noen update snart, eller har det stoppa? Likte det jeg så her tidligere, men akkurat nå ser man jo intenting over en måned siden uppdate Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 jeg får heller ikke sett bildene... bare de første=!! STRAAAAAAAAAANGEEEE... han er sikkert på ferie eller noe... eller jordomseiling ... eller han er i svinesund og kjøper billig kjøtt og øl Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 jeg får heller ikke sett bildene... bare de første=!! STRAAAAAAAAAANGEEEE... han er sikkert på ferie eller noe... eller jordomseiling ... eller han er i svinesund og kjøper billig kjøtt og øl ja, men da må han ha starta å drikke på hjemturen, for han har vært borte en stund nå... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 jeg får heller ikke sett bildene... bare de første=!! STRAAAAAAAAAANGEEEE... han er sikkert på ferie eller noe... eller jordomseiling ... eller han er i svinesund og kjøper billig kjøtt og øl ja, men da må han ha starta å drikke på hjemturen, for han har vært borte en stund nå... kanskje han drakk så mye at han flat utenfor svinesundbroa Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 jeg får heller ikke sett bildene... bare de første=!! STRAAAAAAAAAANGEEEE... han er sikkert på ferie eller noe... eller jordomseiling ... eller han er i svinesund og kjøper billig kjøtt og øl ja, men da må han ha starta å drikke på hjemturen, for han har vært borte en stund nå... kanskje han drakk så mye at han flat utenfor svinesundbroa åper noen kommer å fisker han opp snart da.... vil ha en update... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2004 hehe.. er ferdig med dette kabinettet... har også vært 2 uker i frankrike... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 hehe.. er ferdig med dette kabinettet... har også vært 2 uker i frankrike... sikkert greit det kverna, men vi vil ha resten av workloggen Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) jipii! er ikke fjortiss lenger fra ogmed idag! Offtopic: Fjortis er ikke en alder, men en tilstand. Selvom du er 15 betyr ikke det at du ikke oppfører deg som en fjortis lenger Ontopic: Kverna: Skulle gjerne sett hvordan kabinettet ditt ble Endret 17. august 2004 av AL3X Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 se om jeg finner noen bilder da Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 jipii! er ikke fjortiss lenger fra ogmed idag! Offtopic: Fjortis er ikke en alder, men en tilstand. Selvom du er 15 betyr ikke det at du ikke oppfører deg som en fjortis lenger Ontopic: Kverna: Skulle gjerne sett hvordan kabinettet ditt ble Da vil eg kalle meg 14 år og ikke fjortis Ontopic: Ja sleng ut noen bilder da! Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 (dialektforsøk) Æ kann ittj sæ bildan` din gotj! (/dialektforsøk) Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 (dialektforsøk) Æ kann ittj sæ bildan` din gotj! (/dialektforsøk) Nicht meg either! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2004 SISTE UPDATE!! Dette kabinettet har stått lenge så er litt støv og mangler noen deler osv. men her er de siste bildene siden dere er så søte Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2004 Skal du ikke forsette på det? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2004 tror ikke det.. har en shuttle som jeg bruker og snart skal jeg oppgradere og modde ett cheiftec kabinett.. det står egentlig bare å støver ned.. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 28. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2004 Da sier jeg takk. Måtte denne posten få evig hvile... Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 hehe, geforce "power pack" 4 , lol! hehe såg esken til kortet låk der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå