Sigga Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Er det ikke noe som heter at gult er kult? Meget bra projekt! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 gult er kult!! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2004 Vil ikke kalle det en update da men! Har ikke fått gjordt noe stort siden jeg ikke har hatt bedre kamera, men jeg har hvertfall forberedt det jeg skal gjøre. Jeg har merka av hvor det nye vinduet kommer, hvor 120mm viftehullet i toppen kommer og lakkert fronten 2 lag til. Litt bilder: Fått feste start-vippebryteren, ganske fornøyd nå (ps: bryteren kommer lenger inn, sånn at den ligger på linje med resten. Jeg har bare ikke klemt den helt inn siden fronten var nylakkert ) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 20. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2004 ser bra ut stå på Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Hjelp Har nettopp blitt ferdig med siste laget med lakk, eller blei ferdig igår morges. Når jeg nå tok det inn fikk jeg masse fingermerker som ikke vil av! Som dere kanskje ser er det ikke noe i veien med lakkeringa, etter mine standarder. Men blei masse fingermerker og hele panelet kjentes litt seigt ut. Vil dette bli bedre etter klarlakk ? Trenger hjelp! EDIT: lakken har tørka lenger enn det står minimum på boksen! Endret 20. juni 2004 av kverna Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2004 hvis du tok mye lakk på tar det mye lenger tid å tørke, så kan nok hende det må ligge noen timer til.. men fingeravtrykkene er nok vanskelig å få bort uten å lakke på nytt desverre Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2004 da lakker jeg på nytt heller ass! takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) kommer det update snart eller? off topic:kverna jeg likte det gamle bilde ditt bedre Endret 23. juni 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 23. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Husk å puss bort malinga hvor du har fingermerker, ellers så blir det bare med i neste runde. Du vet sikker dette, men har vært borti de rareste ting.. Btw: Tørketiden på boksen kan du forsåvidt bare glemme. De stemmer skjeldent. Hadde noe hurtiglakk som skulle tørke på 30min. Det ble heller stikk motsatt, og den hadde faktisk lengre tørketid enn den vanlige lakken som skulle tørke på ca 3t. Med mindre du lakker tidlig på dagen så ville jeg bare latt det ligge over natten før du lakker på nytt igjen. Det er jævlig kjipt å komme til et parti hvor lakken ikke er helt tørr, eller herdet, spesielt om du skal pusse for å få en glattere overflate før neste lag. TTT.. Endret 23. juni 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 23. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2004 Fått feste start-vippebryteren, ganske fornøyd nå Bare lurer om du må ta å vippe den opp å så ned for at den skal funke?? å kan du gi meg et "kart" over hvordan du kobler det? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 kommer det update snart eller? off topic:kverna jeg likte det gamle bilde ditt bedre ja jeg også men det blei plutselig sletta Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Koblingskart i paint Ja må ta den opp så ned for at den ikke skal slå seg av igjen! Men skal vel skaffe meg en med fjær snart.. Bryteren er der av! Endret 24. juni 2004 av kverna Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 hihi men siden det andre blei sletta var det sikkert for stort eller noe Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 se på meg da kverna Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2004 men jeg hadde mixxa og trikksa med min fresha den opp i paint Lenke til kommentar
Valent Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 ville gjerne se på denne workloggen men ingen av dine bilder funker.. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 Blir det noen update snart, eller har det stoppa? Likte det jeg så her tidligere, men akkurat nå ser man jo intenting Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 bildene virker jo ikke. *begynne og grine* Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 25. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2004 jeg får heller ikke sett bildene... bare de første=!! STRAAAAAAAAAANGEEEE... han er sikkert på ferie eller noe... eller jordomseiling ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå