kverna Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Takk! kommer kanskje bildeupdate ikveld med pcen på.. skjekke om alt fungerer og om det lyser bra nok eller om jeg må ha meg katode... Lenke til kommentar
karamba Skrevet 13. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2004 Det blir sikkert bra dette! Fortsettt slik! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) Lakkerings Update! Har lakkert litt til. Nå er det fronten og kabinettføttene som får gjennomgå... Her har jeg maskert fronten av kabinettet. Dette fordi forrige gang jeg lakkerte sidene på frontdekselet fikk jeg store oppsamlinger på toppen. Derfor tenkte jeg at jeg skulle unngå det å være føre-var Kabinett føttene mine.. Helt vanlige ganske kjedelige føtter.. kanskje de blir litt bedre med litt farge på Ett lag med gul spray. Det er ikke lett å se men de er litt gule. Kommer forhåpentligvis til å lyse av seg selv (I wish) når de er ferdige Bare for å vise hvor langt jeg har igjen til en perfekt overflate Endret 14. juni 2004 av kverna Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 ser bra ut men... prøv å skaff deg et bedre kamera da Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2004 ja.. får nesten det har tenkt til å låne meg digital kamera av en kamerat.. 3,1 megapixel så da blir det hvertfall skarpt nok får jeg håpe Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Update! Nå har jeg jobba litt å sagd ut fronten på kabinettet, den trenger ganske mye pussing siden jeg bare gjorde det fort men det blir bra! tro meg (bilder fjernet) Her er jeg endelig ferdig med utskjæringen av hullet. Nå skal 120mm tilpasses! jeg skjønte ikke helt jeg har du bare borra masse hull i en sirkel.... Ikke quote bilder! -novec Endret 15. juni 2004 av Novec Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 ja.. ? hadde ikke stikksag så det var like greit å gjøre det, å så pusse ned hakkene som kom... Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 lekkert..... DCC- send kamera... Så vi får se flere bilder Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 Liten update Siden jeg ikke har hatt kamera har jeg ikke jobba så mye, men gjordt en ting. Nemlig av og på bryteren: Her er den gamle bryteren til kabinettet for power on. Den borret jeg ett hull i... ...Og satte inn en vippebryter, enkelt og greit.. trenger jeg ikke den andre stygge bryteren lenger Enda ett bilde i profil. Sry bad kamera skal låne meg ett smudings ett Kverna Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) Mulig det bare er en liten bug akkurat nuh... Men ser desverre ingen bilder DCC send nytt kamera.. søtt rødt kryss med teksten "user postet image" Men ingen bilde...foruten en liten boks med kryss inni... ;D Endret 16. juni 2004 av DeathByDigital Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 hmmm.. liten bugg ja... håper de ikke har sletta bildene for jeg har dem ikke på pcen sikkert i orden igjen snart, og ja jeg skal låne meg kamera asap! Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 nå virka det.... (ser bilder) Liten tass der jah Spesiellt sted du skal montere den? Jeg mener..finner du den igjen? hehe... Toft iallefall Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 nå virka det....(ser bilder) Liten tass der jah Spesiellt sted du skal montere den? Jeg mener..finner du den igjen? hehe... Toft iallefall Jepp liten men god! Den skal monteres her: Lenke til kommentar
yoyo89 Skrevet 16. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2004 hvorfor kan jeg ikke se bildene på denne sida, ell bare er d meg? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 Et lite forslag bare! Jeg bare lurer, blir dette kult ? Har lenge tenkt på det, men nå spør jeg altså dere.. blir det kult eller skal jeg sette noe annet der ? Kunne jo spraya det i gult/grønt som beina på kabinettet... Bare forslag og tar gjerne imot det dere synes er bedre! Kverna Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 det der må bli kult gitter foran vifta i front er en av mine case mod favoritter ps:vil ikke at du sprayer gult, tror ikke det blir noe kult Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 det der må bli kult gitter foran vifta i front er en av mine case mod favoritter ps:vil ikke at du sprayer gult, tror ikke det blir noe kult ok! jeg har mer enn nok så kan jo lage 2 like, en i svart og en som er lakkert Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg ville valgt et firkantet gitter med feks 1cm mellomrom, men det hadde ikke sett styggt ut med en LED vifte bak det gitteret der nei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå