Diablito2k Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 bare en ide. (kanskje du har tenkt/sagt det men men. ) hva med leds i hvert hjørne av plexiplata ? evt spraye vifte i en neon/uv farge og sette uv leds i hvert hjørne Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Nå begynner jeg å skjønne hva du mente med en del forandringer. Det tror jeg blir driiit bra. Stå på! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 bare en ide. (kanskje du har tenkt/sagt det men men. ) hva med leds i hvert hjørne av plexiplata ? evt spraye vifte i en neon/uv farge og sette uv leds i hvert hjørne hmmm.... kanskje en ide hadde jo vært fett med uvreaktiv plexi og uv lys/leds... hadde lyst opp selv om lite hadde synes... det blir jo ikke så mye av plexien som vil vises, for det kommer jo gitter foran vifta. Men takk for tipset Diablito2k, kanskje det vil bli satt ut i livet Nå begynner jeg å skjønne hva du mente med en del forandringer. Det tror jeg blir driiit bra. Stå på! takk for at du har tro på meg og mitt prosjekt Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Nå begynner jeg å skjønne hva du mente med en del forandringer. Det tror jeg blir driiit bra. Stå på! takk for at du har tro på meg og mitt prosjekt Jeg har alltid tro på deg. hehe Skulle kalt det the copier. kopierer av meg Bare morro det da! Gleder meg til update! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Trenger forresten ett dugelig navn til prosjektet! Noen forslag ? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Trenger forresten ett dugelig navn til prosjektet!Noen forslag ? *Tenker tenker og tenker* skal si fra hvis jeg kommer over noe! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 total tuning ? Jeg støtter den Kaliber Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 hmm... ganske bra navn faktisk kanskje jeg velger det hvis jeg får lov ? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Krise update! Off... dette var nesten krise... Jeg skulle bare borre ut og skjære hullet til vifta i plexien. Når jeg stod der ute i garagen med hørselsvernene på og ante fred og ingen fare kommer katta og hopper opp på ryggen min. (står foroverbøyd) Jeg skvetter til, saga hopper og plexi platen sprekker :'( Men siden jeg er en sindig person lot jeg katten beholde livet, å heller lager meg en ny en seinere når alt er ferdig Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 shit happends bare ta det navnet du kverna, passer bra på din casemod det Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 cool name. Har du fått jobba noe eller? blir den ideen du viste meg virkliggjort? Keep up the good work Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 har ikke fått jobba noe mer siden igår.. har vært på skolen å bygd litt hytte Men idag og imorgen blir det nok gjordt en del siden jeg slutter kl 9 Den ideen jeg viste deg var ting jeg tenkte på helt i starten, litt seint nå. Også droppa jeg det siden jeg hadde bestilt 2 120mm istedet for! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Harddisk-holder lages! Siden jeg brukte opp/ødela harddisk holderen på kabinettet mitt i mitt forrige prosjekt må jeg lage en intill jeg kjøper meg/lager meg en støydempet verson i cd'rom størrelse. Først "fant" jeg noen pci slots "beskyttere" på familiepcen. De merker det aldri Så var det bare å borre hull, skru de fast og ta bildene Enda ett bilde... Dette gjorde jeg etter at Drunken_Master gjorde noe lignende Thx m8 Endret 7. juni 2004 av kverna Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Den ene er saftig skjev... ja jeg skulle prøve å spare benken så jeg satte den litt utenfor benken.. Glemte at dette er svært skjørt metall. La vekt på borret og den bøyde seg 90grader lager seff ny men skulle bare vise.. :=) Endret 8. juni 2004 av kverna Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Lakkerings Update! Siden det går sakte ellers tok jeg bare ett kjapt første strøk med Svart lakk. Beklager, mørkt det er i garasjen min a gitt Dette var da 1 strøk.. Har 2 bokser så hvor mange lag det blir kommer helt ann på hva jeg orker Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 gjør seg bra med svart kverna, har lakkert svart selv på dette kabinettet.. det ble mye penere enn med det kjedelig hvite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå