kverna Skrevet 1. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Ok! I denne workloggen skal jeg modde videre på mitt kabinett som fra før har blitt modda 3 "ganger". Det som skal gjøres er: +120mm i front +120mm i topp +fikse ferdig vinduet i døra +stæsje opp undersiden av kabinettet. Før jeg starta: Endret 28. oktober 2004 av kverna Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 1. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 Ser ut til å bli et ikke så stort men bra prosjekt. Stå på lykke til!! Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 1. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 Sier det samme, men egentli så virker det litt "ferdigmodda"! Men det kan jo bli mye bedre enn det det egentli er Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 Ferdigmodda? *host*Thermaltake*host* (Fælt å ha hoste i juni) Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 Fortsatt mye potensiale i det kabinettet der da Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 Update! Nå har jeg jobba litt å sagd ut fronten på kabinettet, den trenger ganske mye pussing siden jeg bare gjorde det fort men det blir bra! tro meg Her er jeg endelig ferdig med utskjæringen av hullet. Nå skal 120mm tilpasses! Lenke til kommentar
Naasaa Skrevet 1. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 Ferdigmodda? *host*Thermaltake*host* (Fælt å ha hoste i juni) Mente det ikke slik da men, mente at det var gjort mye med det fra før da vettu! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Ferdigmodda? *host*Thermaltake*host* (Fælt å ha hoste i juni) ferdig modd ? det er jo det jeg sier... har modda det kabinettet 3 ganger før! men slapp av! det kommer til å se heeelt anneledes ut når det er ferdig! [ Kabinettet ATM! Endret 1. juni 2004 av kverna Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 Ser fint ut, men hullet til vifta i fronten er litt stygg syns nå jeg.. Hva med å pusse den litt? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 1. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Jeg syntes det blei helt rått (så langt..). Hva har du kuttet ut hullet med? Aaah, er det bare borr? Endret 1. juni 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 1. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg syntes det blei helt rått (så langt..). Hva har du kuttet ut hullet med? Aaah, er det bare borr? Ser slik ut vertfall Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 1. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 Liker det du har gjort så langt... lyst til å røpe noen planer? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2004 For å svare litt generellt.. Ja det er borr som jeg har brukt... siden jeg ikke eier dremel og stikksaga er lånt bort tenkte jeg at jeg tok borret fatt... Den skal selfølgelig pusses selv om det ble litt kult med de hakkene (min personlige mening). Planene er vel å pusse ned 120mm hullet i fronten og sette inn gitter. Så er det å lage 120mm hull der jeg har modda 80mm hull i topplokket. Blir vel også litt paintjob, svart og grønt kanskje siden jeg også modder litt sammen med broren min på sitt, og han skal ha det grønnt Litt bilder av hva jeg har gjort imellomtiden: Bilde av ramma til kabinettet med 120mm hull Bilde av kabinettet med 120mm vifte i front Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Dette blir bra Skal du lakke hele kabinettet grønt? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Hvorfor har du tatt ut hovedkort og eeh alt? Erru pyse eller Bare tuller, det blir nok bedre med 120mm vifter og vindu, du kan jo lakkere kassen ja, hvitt er ikke bra svart passer og nørk blå kanskje, skal du ha grønne LED vifter og grønn lakk så blir det litt for grønnsak... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har samme kabinett, masse moddepotensiale i det. Jeg arvet mitt kabinett, så jeg har lurt lenge på hva det heter, hva er navnet på kabinettet? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Bra potensiale i det der da noen fremtidige planer du kan avsløre? (utenom farge) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Hvorfor har du tatt ut hovedkort og eeh alt? Erru pyse eller Bare tuller, det blir nok bedre med 120mm vifter og vindu, du kan jo lakkere kassen ja, hvitt er ikke bra svart passer og nørk blå kanskje, skal du ha grønne LED vifter og grønn lakk så blir det litt for grønnsak... Har ingenting inni fordi det sitter i skuffen min som jeg nettopp er ferdig med... Jeg skal ha kabinettet svart, og ha grønne detaljer... får se hvor mye detaljer det blir Kabinettet heter forreste In Win S500... Planene står vel i første posten men kan vel gjenta de.. 120mm hull i fronten... Lakkere kabinettet 120mm i toppen kanskje smuude opp undersiden... lage noe stæsj der.. får se, driver med eksamen osv for tiden så har blitt ganske lite jobbing. Men kommer til å pusse ned fronten idag! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Grønt! Sier seg selv at da kommer hvertfall jeg til å følge med. Lykke til, og stå på! Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Det ser ut som dette blir bra kverna. stå på du. har akkurat samme kabinett som deg, et veldig enkelt å behagelig kabinett å modde. jeg har lakkert mitt svart, med plexi i siden og på toppen, 2 120mm griller på den andre siden av plata, og en grill lakkert i krom foran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå