Gå til innhold

Siemens M65 - Opplysninger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
S65 har jo AAC spiller da(I erfaring av det jeg har hørt). Det er jo noe og bruke plassen på da :p Pluss at da kan du jo kjøpe til minnekort for flere sanger. Noen som vet når rs-mmc kommer og om det koster mer enn vanlig mmc?

blir nok dyrere en vanlig MMC!

Lenke til kommentar
Det blir mykje att og fram i innlegg mine, no har mpx.no satt lagerstatusen tilbake til Ubekreftet 15.06.04. =) Får håpe dei bekrefta datoen snart, har SÅ lyst på denne mobilen!

Ser ut til at det kjem ein del program/spel til javaen på CX65, så det blir mykje å glede seg til sidan M65 støtta det samme =)

Da kan jeg gi deg en gladmelding, jeg sendte mail med en gang jeg så datoen, det var en sterk feil, levrandøren får mobilen imorgen, og MPX vil antagelig få mobilen imorgen eller senest onsdag :D .. Jeg selv skal kjøpe den onsdag :)

( som sagt, sier utifra opplysninger jeg får av mpx ) If its wrong, dont blame me :lol:

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

MPX.no er ikke den nettbutikken man kan stole mest på bare så det er sagt ;)

S65 bruker RS-mmc, mao: Reduced Size MultimediaCard, på størrelse med et simkort cirka...

De finnes ikke i store størrelser enda men det vil nok komme seg etterhvert. Prisen ligger litt over vanlig mmc pris.

Men med etterspørsel/produksjons øking så vil nok prisene dale og størrelsene (i megabyte) øke.

Tillføyer itillegg at:

640x480= 307200 pixler eller mao: 0,3 megapixler.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
MPX.no er ikke den nettbutikken man kan stole mest på bare så det er sagt ;)

S65 bruker RS-mmc, mao: Reduced Size MultimediaCard, på størrelse med et simkort cirka...

Tillføyer itillegg at:

640x480= 307200 pixler eller mao: 0,3 megapixler.

Vet det, men har snakket med Nordialog og, de sier det samme :)

Når 2 butikker/butikk-kjeder sier det, bør det være riktig.

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

MPX og andre nettbutikker må nok vente et par uker på M65, siden den er eksklusiv med Telenor-sperre de første ukene.

Den burde være tilgjengelig hos de fleste store Telenor-forhandlere denne uken. Samme gjelder vel CX65 også.

Lenke til kommentar

Da er det bare og vente på Nordialog ;P

Uff, håper ikke mpx har jugd for meg nå, de har sakt den skal komme i løpet av uka.. Blir temmelig sur visst de bare har sakt: "Levrandøren sender den rundt imorgen, vi har den senest Onsdag" for morroskyld!

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...