scoot Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg har lenge sett på K700, men fant ut at den støtsikre M65 var en god konkurent, med et større display ( i think ) og noe annet stæsj.. MEn tingen er, f.eks, kan jeg bruke sanger som ringetone, hvordan fungerer cam`et i mørket, siden det ikke er blitz. Noen som har formeninger og/eller sikre opplysninger? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kunne tenkt med denne modelen selv egentlig.Innmaten er den samme på CX65,man kan også si at M65 er den støtsikkere og vannsikkre versjonen av CX65.Trur det skal gå at man kan legge til Wav ringetoner.Men jeg er ikke 100% sikker på at man ikke kan bruke MP3 ringetoner. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Kunne tenkt med denne modelen selv egentlig.Innmaten er den samme på CX65,man kan også si at M65 er den støtsikkere og vannsikkre versjonen av CX65.Trur det skal gå at man kan legge til Wav ringetoner.Men jeg er ikke 100% sikker på at man ikke kan bruke MP3 ringetoner. De ekstra lappene er verdt støtbeskyttelse Som amobil.no sier i "sniktitten" på cebit så kaster siemens crewet denne telefonen i bakken uttalige ganger! Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Også har den 11 mb minne, ganske mye når du ikke har mp3-spiller. Såvidt jeg vet kan du ta opp ringetoner. Du kan få kjøpt avtagbar blitz (ca. like dyr som IQP kamraene). Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg har lenge sett på K700, men fant ut at den støtsikre M65 var en god konkurent, med et større display ( i think ) og noe annet stæsj.. MEn tingen er, f.eks, kan jeg bruke sanger som ringetone, hvordan fungerer cam`et i mørket, siden det ikke er blitz. Noen som har formeninger og/eller sikre opplysninger? K700 har større display i antall pixler enn M65... Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 K700 har større display i antall pixler enn M65... Litt av en formulering M65 har større display enn K700, som har høyere oppløsning enn M65. Personlig liker jeg M65-displayet klart best, da jeg synes K700-displayet er altfor lite og den høye oppløsningen har egentlig ingen nytte. Nok om K700, dette har vi kranglet om i andre tråder M65 skal komme i salg i Norge mot slutten av neste uke. M65-kameraet funker sånn noenlunde i mørke omgivelser, men har du planlagt å ta mye bilder i mørke bør du selvsagt anskaffe blitz En mobil med metall-deksel vekker endel oppsikt, det skal jeg love dere... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hehe, litt rask der, men dere tok poenget Hadde bare M65 hattt Bluetooth, hadde den vært som skapt for meg og mitt Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Har den ikke blåtann ? .. Da gikk den ut av sikte, har så innmari lyst på det nå.. Selvom jeg nesten aldri bruker det.. Men kjekt og ha.. faen ass .. Men men, får se på lommebok.. K700 er egentlig perfekt, designmessig og spesifik. men M65 tåler litt men har desverre ikke mp3 eller blåtann. Til gjengjeld kan man spille av .wav til ringetone ? ( I hope ) Endret 1. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ja, du kan spille av .wav. Dersom du trenger Bluetooth, så er jo en S65 et fint alternativ. Den er ikke støtsikker, det er det eneste. BTW: K700 sin mp3-spiller har ikke så mye å si, pga bare 32 mb lagringsplass. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 -- Jeg synes både M65 og CX65 ser svært spennende ut (ikke for meg, men likevel spennende mobiler). Har sett litt etter, og alt jeg finner av forskjell mellom mobilene er prisen (m65 er ca 300 kr dyrere) og det at M65 skal tåle mye mer.. er det mer? Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 CX65 har utskiftbare deksler. Dynamic Lights er litt forskjellige, jeg synes de på M65 er kulest. På M65 følger det med beskyttelsesgummi for kamera-linsen, bunnkontakten og antenne-utgangen. Ellers er det som vanlig forskjell på innhold (bilder og spill osv) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 CX65 har utskiftbare deksler.Dynamic Lights er litt forskjellige, jeg synes de på M65 er kulest. På M65 følger det med beskyttelsesgummi for kamera-linsen, bunnkontakten og antenne-utgangen. Ellers er det som vanlig forskjell på innhold (bilder og spill osv) Nice, men .. Uff.. vanskelig, denne tåler en støkk, K700 har litt mer minne og blåtann.. motorola E398 har alt ( men er ikke kommet ut ) .. uff. Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Gjør som MadsES sa da, gå for S65 i stedet, da får du enda mer minne og Blåtann, pluss MegaPixel-kamera på kjøpet S65 leveres med 32MB RS-MMC, så da får du til sammen 43MB Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 kommer M65 i salg neste uke??? Trodde ikke den kom før august eller noe sånt. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Gleder meg utrolig til M65 kommer ut. Har selv en ME45 som drar litt på årene nå, men den har aldri sviktet meg. Har mistet den i bakken utallige ganger, men aldri hatt så mye som en feil med den (noe man ikke kan si om min forrige telefon, Nokia 6210). Synd hvis den ikke får blåtann, men det trenger jeg egentlig ikke. Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 kommer M65 i salg neste uke??? Trodde ikke den kom før august eller noe sånt. Har alltid vært juni som var planlagt for M65 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Gjør som MadsES sa da, gå for S65 i stedet, da får du enda mer minne og Blåtann, pluss MegaPixel-kamera på kjøpet S65 leveres med 32MB RS-MMC, så da får du til sammen 43MB Joda, men hva skal jeg med så mye minne UTEN mp3 .. Men, den er interesang, når kommer den.. dribra cam og TIl jul og være! Endret 3. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Gjør som MadsES sa da, gå for S65 i stedet, da får du enda mer minne og Blåtann, pluss MegaPixel-kamera på kjøpet S65 leveres med 32MB RS-MMC, så da får du til sammen 43MB Joda, men hva skal jeg med så mye minne UTEN mp3 .. Men, den er interesang, når kommer den.. dribra cam og TIl jul og være! Den kommer vel i juli eller august. Det er ihvertfall hva jeg har lest. Tja, hvis du tar mange bilder i maks oppløsning tar jo det endel plass. Kanskje du har noen småfilmer du vil ha på mobilen. Mange meldinger. Endel lyder. Det er neppe noe problem å fylle opp plassen, men jeg er nok enig. Jeg trenger ihvertfall ikke så mye plass når man ikke har mp3. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Gjør som MadsES sa da, gå for S65 i stedet, da får du enda mer minne og Blåtann, pluss MegaPixel-kamera på kjøpet S65 leveres med 32MB RS-MMC, så da får du til sammen 43MB Joda, men hva skal jeg med så mye minne UTEN mp3 .. Men, den er interesang, når kommer den.. dribra cam og TIl jul og være! Den kommer vel i juli eller august. Det er ihvertfall hva jeg har lest. Tja, hvis du tar mange bilder i maks oppløsning tar jo det endel plass. Kanskje du har noen småfilmer du vil ha på mobilen. Mange meldinger. Endel lyder. Det er neppe noe problem å fylle opp plassen, men jeg er nok enig. Jeg trenger ihvertfall ikke så mye plass når man ikke har mp3. Smelle inn masse .wav filer da ;P Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Bilder tatt med S65 på høyeste oppløsning tar over 200Kb, så da blir det ca 5 bilder per MB. 32MB minnekort kommer nok godt med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå