XmasB Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvilke alternativer finnes egentlig for å kjøpe spill på nett? Jeg bruker play.com mye til filmer, og amazon.co.uk mye til bøker. Men hvor er det lurest å kjøpe spill? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg synes nettopp de stedene du nevner(amazon & play) er en av de bedre plassene å kjøpe spill. Play har veldig mange fine titler til under 200 kr og hvis noe over 200 kr skulle falle i smak, kan du alltids kjøpe spill fra amazon som blir sendt som gave. Ellers bruker jeg å bestille fra Lik-Sang, ikke verdens billigste plass, men de har veldig mye rart som er vannskelig å finne andre plasser Selv kjøper jeg div. spill basert på anime defra. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Ok, takker. Prøver å finne neverwinter nights (grunnpakka med undrentide exp, og underdark exp). Men disse er blitt sendt i retur til leverandør de fleste steder. I allefall der jeg jobber. Men de er dyrere på nett ser det ut som... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå