Jonhoo Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Jeg har til nå hatt NIS 2004 på PC'en min, men har nå valgt at jeg vil gå over til noe annet ettersom NIS er så resurskrevende. Jeg fikk avinstallert NIS uten problemer, men når jeg skal avinstallere NAV gjennom WinXP Legg til/fjern programmer skjer det ingen ting og når jeg prøver å avinstallere det med Add/Remove Pro (et avinstalleringsprogram) så får jeg opp en beskjed som spør om jeg vil avinstallere. Når jeg trykker Ja, begynner Windows installer å forbrede fjerning, og så kommer det opp en boks som sier "This MSI must be launched through setup". Betyr dette at jeg må bruke NIS installasjonsfilen for å avinstallere? Jeg har ikke den lenger da jeg fikk NIS fra Telenor via Online ADSL. Er det noen annen måte å fjerne NAV på? Håper på svar! Endret 1. juni 2004 av Jonhoo Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hei du..... vet hva du gjør feil jeg du ser ad det står "add/remove", du må trykke på selve ordet remove når du skal fjerne det... måtte gjøre slik jeg også når jeg omtrendt ikke fikk fjernet et spill... får HÅPE dette hjelper deg..... GOOD LUCK Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Det er det jeg har gjort, men det skjer ikke noe... Endret 1. juni 2004 av Jonhoo Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) 2 tips... 1: kontakt symantech 2:formater i verste fall Endret 9. juni 2004 av data-smurf Lenke til kommentar
CBK Comm. AS Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Det skal gå an å fjerne NIS2004 manuelt, du finner info hos Symantec her: http://tinyurl.com/2z8fw Prøv dette, det står en del bra info her. Endret 9. juni 2004 av CBK Comm. AS Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Å fjerne et norton-produkt er som å bruke viskelær for å fjerne kulepenn: Du prøver mer og mer, hardere og hardere. men det eneste som hjelper er å skrive alt på nytt(formatere). Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg har fått fikset det, fulgte bare avinstalleringsguiden på Symantecs hjemmesider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå