Nicklas Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Hei ! Jeg har nettopp satt inn en Rheobus viftestyring og 2 sunbeam vifter med leds. Men jeg synes de er så treige :S Dette er første gangen jeg har montert vifter så jeg vet ikke hva som er normalt, men når jeg testet en 120 mm vifte så kjente jeg nesten ikke at den blåste en gang :S Er dette normalt eller skal jeg koble strøminntaket på en annen strøm kontakt eller hva skal jeg gjøre ? ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 11. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) ? Edit: Hmm, de 80 mm viftene går ganske normalt tror jeg men den 120 mm vifta blåser så vidt luft :S Har denne: VIFTE Endret 1. juni 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Den vifta skal jo ikke blåse sånn suuper mye, men det burde da være såpass at du faktiskt kjenner det... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Vell jeg kjenner at den blåser og den blåser helt lydløst men jeg hadde forventet mer av den vifta liksom ... den blåser dårligere enn de små ( 80 mm ) Hvilken 120 mm vifte må jeg kjøpe for at det skal blaffre i håret når jeg kjører den på fult ? Endret 1. juni 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 sikker på at viftestyringen står på fullt? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KD1212PMB16A Da begynner du å merke at håret beveger seg Endret 1. juni 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Hmm, jeg har iallefall de knottene man skrur på, på fullt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hmm, jeg har iallefall de knottene man skrur på, på fullt. sjekk om det følger med styring på vifta også da, som f.eks. enermax har, og at det ikke er noe motstand på den. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Oki .. det er styring på selve vifta også men den står på fult men hva med motstand ? Hvor kan jeg fjerne den ? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Motstanden er der som en regulator, står den på max, så gjør den det. Du skal ikke fjerne motstanden, da kan vifta gå til H******. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Oki .. det er styring på selve vifta også men den står på fult men hva med motstand ? Hvor kan jeg fjerne den ? En motstand er noe som den grønne "greia" på denne. Den kan du sikkert ta av Lenke til kommentar
Preludiac Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hilken strømkontakt har du kobla rheobusen til på PSU? og hvilken PSU har du? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Vet ikke hvilken psu jeg har men har en sånn som fulgte med i mitt chieftec kabinett ... og jeg bare kobla til en strømkontakt som passa inn i viftestyringa. Men tror det er bare viftene som er svake jeg egentlig. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hva med en 120mm delta med 360 kubikkmeter luft pr min eller noe sånt Lenke til kommentar
lamox Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hva med en 120mm delta med 360 kubikkmeter luft pr min eller noe sånt Det blir luft nok for å si det sånn! Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 den viften du har jobber på Turtall: 1000 o/min. det er nesten ikke merkbart Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 den viften du har jobber på Turtall: 1000 o/min. det er nesten ikke merkbart vet..en deltavifte er jo kjekt Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Delta er tingen, har selv 3 stykker i mitt chiftech cabb, og luft temp er LAV, hardisker er under 37c etter 4 timer! bråker ikke såååå veldig mye. bare "litt" har du råd: kjøp Denne: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...PMB16A&toc=5840 da har du straks mere luft inne i cabben din Lenke til kommentar
stidz Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 skal du ha mye luft så kjøp denne da får du straks mer luft (og lyd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå