rlz Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Bare jeg som synes den ikke var så tøff? aner ikke jeg ass.. hvis du vet om en synes er fetere..post en link her da! Liker bare mer stilfulle og klassiske skjermer, som Samsung, NEC og Eizo Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 enig med rlz, synes den er fo fasion for å si det sånn;) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Eizo FlexScan L550 om man tenker specs:) Min mening... den er best:) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Men feil farge. St¬Ör ikke til resten av utstyret ditt ikke mitt utstyr...tipper at det er ©ªivind dahle sitt utstyr siden bilder er fra testen laget av han.. Ikke mitt utstyr, ei hjemme hos meg;) Men utseende messig syns jeg den skjermen som linkes til her ser grei ut, men designmessig er nok 172x, og p-serien til samsung stiligere etter min smak 172x: 173p: Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 ja, men Eizo er nok i en klasse for seg selv;) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Eizo FlexScan L550 om man tenker specs:)Min mening... den er best:) den råeste TN baserte skjermen i 17" klassen er nok 1760 nx til NEC Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Eizo L550 kommer langt ned på lista over bra skjermer, skjermen er ment mere som et billig alternativ. Skjermen holder fint til den vanlige brukeren. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Må si meg enig med Øivind her......172X er knallknæsh.......helt etter min smak............:-) Lenke til kommentar
Maximo Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Men feil farge. St¬Ör ikke til resten av utstyret ditt ikke mitt utstyr...tipper at det er ©ªivind dahle sitt utstyr siden bilder er fra testen laget av han.. Ikke mitt utstyr, ei hjemme hos meg;) Men utseende messig syns jeg den skjermen som linkes til her ser grei ut, men designmessig er nok 172x, og p-serien til samsung stiligere etter min smak 172x: 173p: Amen to that ! Hvor blir det av din test av 172x da mr Dahle ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Eizo L550 kommer langt ned på lista over bra skjermer, skjermen er ment mere som et billig alternativ. Skjermen holder fint til den vanlige brukeren. Snakker vi design så er jo Eizo skjermene schtøgge som julig. 172x er min favoritt av de jeg har sett (og jeg utaler meg på bakgrunn av de jeg har sett i virkeligheten, og ikke på bilde). Bilde lyver. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Maximo Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Den er bare så utrolig lekker. Har hat den en måneds tid nå og er storfornøyd. Helt utrolig at den nesten aldri blir nevnt. Bare nec,nec,nec for alle penga..) Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Snakker vi design så er jo Eizo skjermene schtøgge som julig Eizo skjermene har ikke et dårlig design, det kan L985 skjermen og noen andre av skjermene motbevise. Eizo viser tydelige tegn på at de satser mere på design nå en tidligere. 172 skjermene er absolutt ikke noe penere en eizo sine skjermer. Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Men feil farge. St¬Ör ikke til resten av utstyret ditt ikke mitt utstyr...tipper at det er ©ªivind dahle sitt utstyr siden bilder er fra testen laget av han.. Ikke mitt utstyr, ei hjemme hos meg;) Men utseende messig syns jeg den skjermen som linkes til her ser grei ut, men designmessig er nok 172x, og p-serien til samsung stiligere etter min smak 172x: 173p: Halloys... Jeg må si meg eni at dise skjermene er "stilige", det jeg mente var at ben-q skejmen er FET(kul), jeg har i alle år hat mac som en "hobby!. Den skjemen minner meg litt om designen til mac, og de er jo ikke akuratt stygge!!? Konklusjon: ben-q er FET(est) ,kul m.m Aller andre stilrene er stilige,pene m.m Skjønner? Edit:gidder ikke fixe skrivefeil Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Snakker vi design så er jo Eizo skjermene schtøgge som julig Eizo skjermene har ikke et dårlig design, det kan L985 skjermen og noen andre av skjermene motbevise. Eizo viser tydelige tegn på at de satser mere på design nå en tidligere. 172 skjermene er absolutt ikke noe penere en eizo sine skjermer. Snakker du av erfaring eller ut fra bilder? 172x er stilig, og jeg sitter med en L885 ved siden av meg Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) BenQ'e hadde jo passet bra sammen Chenbro gameing box'ene ... Menmen, trenger jo Orginaler i verden, og denne skjermen tar seg jo litt ut fra den vanlige stilrene nydelige desigenet som mange Lcd'er kommer med. Min design favoritt er nok denne LG'en: Endret 1. juni 2004 av bugbear Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Den var ikke akkurat stygg den heller nei............ Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hva med denne da? [img]http://www.sun.com/products-n-solutions/hw/peripherals/images/24flatpanel.gif[/img] Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Vel, jeg syntes 172x er det peneste, stilrene og mest smakfulle LCD-skjermen som er ute nå. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Morten2101: er ikke det en TV? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå