Petterahl Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Skal flashe PowerColor 9800 Pro til XT nå, jeg lurer på hvilken XT bios jeg skal ha? Det finnes to Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 De filene jeg har på disketten nå er: 9800xt.bin FLASHROM FLASHROM.ROM HELP 2.23 De filene man egentlig skal ha er: DOS4GW FLASHROM FLASHROM.ROM DIN-9800XT-BIOS.BIN (som sagt, lurt å gi ditt eget navn på biosfilen, eks 9800xt.bin) Hvorfor har jeg forskjellige? Har jeg gjort noe feil? Prøvede nettopp men jeg fikk error ting Lenke til kommentar
Azton Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Du kan vel ta en titt i how-to'en som ligger her på forumet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Du kan vel ta en titt i how-to'en som ligger her på forumet? For eksempel... Og har du nå sørget for å endre i Options for Exploder slik at du også ser System, Hidden og "Protected operating system" files? Burde vel kanskje være innlysende det siste, men man vet jo aldri.. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Hjelp! Får bare Error 0FL01! Hjelp! Er litt desiprat Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 les på guiden i sticky seksjon..... der finner du svar på allt det du har spurt om nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå