ospenis Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Har en MCX462B Swiftech kjøler med en 26dB papst vifte på en Athlon 1400@1467. Max temp på 52-53 grader. Synes dette er litt mye, hva synes dere? Lenke til kommentar
Voyager Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Helt Normalt.. I og med att Athlon 1400 er den varmeste prossesoren som Amd har laga så kommer ikke det som noen stor overraskelse. Selv ligger min på 58 grader full load. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Litt høy synes jeg den er. Jeg har en A1200 og den ligger på 40 grader full load. (1,7Vcore )Og dette er ikke en mye kaldere CPU enn din. Her er det snakk om 5W i forskjell kanskje. Jeg har en pal8045 ribbe (bittelitt dåliere enn din) og ei 20vfm vifte. (Di er vel rundt 33 cfm..) Du kan jo prøve å kjøre spenninga på cpu ned mot 1,6. Det bør gi deg en fin reduksjon. Dessuten regner jeg med du har gjort alt rett med goop og kab. kjøling..? Lenke til kommentar
_elysium_ Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Swiftech ribbene trenger mye mer luft for å kjøle skikkelig. Skal du ha moderat kjøling (ikke bruke øreklokker eller modde adaptere+++) vil alphaen være bedre, mens med mer luft på kjøleribba vil swiftechen gå seirende ut med 1-3*C. Temperatur spm burde kanskje stilles på overklokking.no også, siden flere der har mer kjennskap til temaet. Bare en ide elysium Lenke til kommentar
ospenis Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 Har brukt kjølepasta mm ja. Artic silver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå