Gå til innhold

noen som har erfaringer med play når...

Gunfreak

Anbefalte innlegg

man bestiller en pakke som er mer en 200.-

har bestillt StarGate sg1 sesong 2, og den kommer på ca. 400.-

har noe av dere bestillt ting godt over 200.-? bruker pakken lengre tid en vanlig da? jeg hadde så falks at jeg bestillte på tirsdag, men den har ikke kommet enda altså 1 uke siden. men så kom det en lang helg og posten sto stille...

jeg har ikke lyst til å vente mer, hater når post er mellom avsender og meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
man bestiller en pakke som er mer en 200.-

har bestillt StarGate sg1 sesong 2, og den kommer på ca. 400.-

har noe av dere bestillt ting godt over 200.-? bruker pakken lengre tid en vanlig da? jeg hadde så falks at jeg bestillte på tirsdag, men den har ikke kommet enda altså 1 uke siden. men så kom det en lang helg og posten sto stille...

jeg har ikke lyst til å vente mer, hater når post er mellom avsender og meg.

Er det ikke toll regler for pakkebestillinger fra utlandet som overstiger 200kr i verdi? kanskje det er problemet... ikke vet jeg...

Lenke til kommentar
vanligvis kommer jo play pakker i post kassa, så lenge pakkene ikke er for store.

jeg vet ikke om pakken akurat får plass i postkassa, eller om den er akurat for stor

Jeg tror pakkens størrelse er ganske irrelevant. Så lenge det er den forenklede typen fortolling som foregår (verdi under 1000 kroner, eller noe sånt?), så havner vel pakka på postkontoret. Du må betale når du henter den.

Man fikk vel faktura før? Tror ikke det er slik nå lenger.

Lenke til kommentar
Jeg tror pakkens størrelse er ganske irrelevant. Så lenge det er den forenklede typen fortolling som foregår (verdi under 1000 kroner, eller noe sånt?), så havner vel pakka på postkontoret. Du må betale når du henter den.

Jepp. Det du må betale er moms, samt en avgift til postvesenet for fortollingen.

Dette unngås enklest ved å bestille varer for under 200,-.

Såvidt jeg vet er det vel forslag om å øke grensen (sist det var det var vel

spesielt Acers-Mic mot dette, noe de helt sikkert ikke er nå :p).

Lenke til kommentar

jeg sente en mail til paly, som jeg skrev i en fei, som sikkert hadde 100 feil og dette er samer jeg fikk.

Dear Truls, 

Thank you for your email.

We are very sorry to hear that you have not yet received your order of the Stargate SG-1 Season 2 Box Set. We believe that the package may have been stopped by the Norwegian customs department as the item is above the value of £15. We would recommend that you contact your local mail enquiry office to see if they have taken delivery of it.

Failing this, please contact us and we will respond accordingly.

Please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this matter, and thank you for your patience and valued custom.

det er service det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...