Pomfri Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Thomas sier:søppelbøtta mi lurer på om jeg er sikker på at jeg vil slette 'WINDOWS' Kenneth sier: hæ? Thomas sier: jeg har ikke lagt windows oppi der Kenneth sier: lol Thomas sier: og d er ikke noe synlig oppi der hell Kenneth sier: øøø Bilde Endret 1. juni 2004 av Pomfri Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg klarer ikke å more meg over idioti. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg klarer ikke å more meg over idioti. Windows idioti Lenke til kommentar
v0id Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Bare for å ødelegge poenget ditt, fyren har trykt shift-del istedet for del. Bruker det bestandig selv, da man slipper å gå innom den idiotiske papirkurven. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Bare for å ødelegge poenget ditt, fyren har trykt shift-del istedet for del. Bruker det bestandig selv, da man slipper å gå innom den idiotiske papirkurven. Ehh.. Nei? Alle vet jo det. Fyren er ganske datakyndig og etter en restart så var det ikke mulighet for å "slette" windows mer. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Bare for å ødelegge poenget ditt, fyren har trykt shift-del istedet for del. Bruker det bestandig selv, da man slipper å gå innom den idiotiske papirkurven. Du vet at du kan slå av hele papirkurv-funksjonen i windows? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Trykke "YES", så blir du kvitt hele dritten! Lenke til kommentar
SjiraFF1 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Thomas sier:søppelbøtta mi lurer på om jeg er sikker på at jeg vil slette 'WINDOWS' Kenneth sier: hæ? Thomas sier: jeg har ikke lagt windows oppi der Kenneth sier: lol Thomas sier: og d er ikke noe synlig oppi der hell Kenneth sier: øøø Bilde hahahhahah:D Lenke til kommentar
power Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 er det mulig?! ER DET MULIG?! Hvor dum går det ann å bli? Det er ikke en bug.. Det er idioti.. Du ser tydelig at mappen i meldingen på skjermen er i ' ' (som nettverkslærern min kaller fnutter).. Uansett. Den meldingen er lett å generere. 1) Lag et program som genrerer den 2) Lag en mappe som heter Windows et annet sted på hardisken, og slett den 3) Man kan faktisk få den meldingen ved å trykke delete på windows-mappa, men det vil ikke gå å slette systemfilene osv. Sikkert andre måter også, men jeg gidder ikke prøve da jeg ikke bruker Windows.. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) *Slettet* Endret 5. juni 2004 av Pomfri Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 men av og til når man tømmer en tom søppel bøtte kommer den vil du slette Win osv osv osv Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 off topic: hvor kan jeg laste ned det themet som var på det bildet? Likte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå