Gå til innhold

Dell svarer ikke på reklamasjon


Anbefalte innlegg

For over 1 mnd. side prøvde jeg å kontakte Dell på adressen [email protected] for å klage på batterikapasiteten på min Inspiron 510m, siden den går tom for strøm allerede etter 2 timers normal bruk. (Dette er 20 % mindre enn det Dell lover i spesifikasjonen sin).

 

Jeg har ennå ikke fått svar på min henvendelse, til tross for at jeg har purret på telefon. Er det noen som har samme erfaring med Dell, evt. tips om hvordan jeg kan nå fram til rette vedkommende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor vil du absolutt ha svar på mail? Kunne du ikke få svar på telefon, da du ringte dem?

 

reklamsjon har bare epost. det er for å sørge for at alt er skriftlig.

 

Jeg henvendte meg først til Dell support, og det var der jeg ble bedt om sende e-post til [email protected] - en adresse som tydeligvis er opprettet som en blindvei for brysomme kunder ...

 

Det stemmer halvveis.

Opplevde at når jeg ba om en annen maskin så nektet de å svare, men når jeg truet med å heve kjøpet så svarte de med å si at jeg bare kunne få pengene igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...