arildbg Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 For over 1 mnd. side prøvde jeg å kontakte Dell på adressen [email protected] for å klage på batterikapasiteten på min Inspiron 510m, siden den går tom for strøm allerede etter 2 timers normal bruk. (Dette er 20 % mindre enn det Dell lover i spesifikasjonen sin). Jeg har ennå ikke fått svar på min henvendelse, til tross for at jeg har purret på telefon. Er det noen som har samme erfaring med Dell, evt. tips om hvordan jeg kan nå fram til rette vedkommende? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 http://support.euro.dell.com/no/no/index.a...l%2Findex%2Easp vil tro du vil komme gjennom der til slutt.. Hvorfor vil du absolutt ha svar på mail? Kunne du ikke få svar på telefon, da du ringte dem? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 du kan vel prøve denne linken http://support.euro.dell.com/no/no/EmailDe...TechSupport.asp sendte en foresp på lørdag nå, og fikk svar dagen etter. (At svaret var å flashe 8600 bios når det var problem med blåtann kortet er en annen sak...Uansett klarte å løse mitt problem på en helt annen måte) Lenke til kommentar
arildbg Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Takk for svarene så langt. Jeg henvendte meg først til Dell support, og det var der jeg ble bedt om sende e-post til [email protected] - en adresse som tydeligvis er opprettet som en blindvei for brysomme kunder ... Lenke til kommentar
xstian Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Takk for svarene så langt. Jeg henvendte meg først til Dell support, og det var der jeg ble bedt om sende e-post til [email protected] - en adresse som tydeligvis er opprettet som en blindvei for brysomme kunder ... Hvor lenge har du venta på svar? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvorfor vil du absolutt ha svar på mail? Kunne du ikke få svar på telefon, da du ringte dem? reklamsjon har bare epost. det er for å sørge for at alt er skriftlig. Jeg henvendte meg først til Dell support, og det var der jeg ble bedt om sende e-post til [email protected] - en adresse som tydeligvis er opprettet som en blindvei for brysomme kunder ... Det stemmer halvveis. Opplevde at når jeg ba om en annen maskin så nektet de å svare, men når jeg truet med å heve kjøpet så svarte de med å si at jeg bare kunne få pengene igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå