Xanitra Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kan anbefale Eve-online på det varmeste. Har kuttet ut Diablo 2, Morrowind, Og Unreal Tournament 2004.. spiller bare dette nå http://www.eve-online.com/ Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Jeg prøvde den derre trial greia, men synes at den var utrooolig kjedelig. Hva var det du likte ved den? Endret 1. juni 2004 av Atomet Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg forsøkte også dette litt. Ble litt for mye farting rundt med romskip og litt for lite action syns jeg.. Men det kan jo selvsagt ha forandret seg.. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Det er et meget avslappende spill. Action blir det etter hvert med PvP. Men selvsagt.. det er ikke Unreal Tournament 2004.. DET ER HEKTISK DET.. En bør ha sansen for Master of Orion, Ascendancy, og slike spill for å like det., Men kort: Du er en kis i et skip som lærer skills, skaffer deg jobber, skyter ned players, og NPC's det er bare kort og godt bra. Mye er forbedret siden det først ble sluppet. Prøv det en måned å bli hekta.. Men som sagt, liker en ikke Master of Orion... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå