P|zZa Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Noen som kan gi meg en anbefaling hvor jeg kan kjøpe dette kabinettet så billigst som mulig på web'n: Chieftec Scorpio Big Tower m/dør Sølv Kabinett m/340W TA-10SL-D P4 / AMD Ps: Er det noen som har dette kabinettet så si din mening om det..om det er stille(ang. vifte) enkelt å åpne o.l. Takk på forhånd =) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 ifølge prisguiden så er det buydirect :smile: Den vifta på sidedøra bråker litt spesielt hvis du ikke har noen andre vifter bak til å trekke luft ut. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Man må ikke benytte den :smile: Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 .yepp trenger ikke bruke den sidevifta. VIFTE UT - VANNKJØLING INN Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Er det ikke upraktisk med ei vifte i sidedøra? Når du skal ta opp døra så er det jo en ledning der sant? Den må jo komme mye i veien.... Lenke til kommentar
maxmekker Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 side vifta er vel ikke å forakte,min russler å går å holder tempen litt nede på gfx kortet..satte inn extra vifter i går,en justerbar bak til å dra ut,og en vanlig coolermaster i front til å suge inn.. da sank det fra rundt cpu 52-kabb 38 til 47 - 27.ikke så gæli.med klokker på ørea merker du ikke no heller :smile: xp 1700 gainward gf2 ti500 xp chiftec sølc midi 256ddr scsi plextor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå