zup Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg registrerte ett domene på www.servetheworld.net, betalte med VISA og ble trekt helt vanlig. Så en dag fikk jeg vite at noen andre hadde tatt over domenet mitt... Begynte å sjekke dette opp, og jo visst, noen hadde ringt og sagt de hadde tatt over domenet fra meg og deres adresse var den nye motakkeren av regninger. Bruker og passord hadde de også fått. Helt utrolig at servetheworld, først å ikke ta kontakt med eieren av før de gjør noe slikt. Samme med selve domene, regner med at jeg skulle stå som eier og registrert på meg, men når jeg kontrollerer hvem domene er registrert på så er det en i servetheworld Vært moro å ringt de og tatt over en haug med domener. Om noen tviler på ekte het i dette, så kan jeg stille med emails som bevitner dette. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Virket litt søkt, men er nok et engangstilfelle. Når det gjelder domenet, er mitt regga på meg selv...og jeg er kunde hos STW. Se selv; http://www.whois.net/whois.cgi2?d=asparges.net Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Eg bruker www.powweb.com til å host eit par sider eg har. Er til nå veldeg fornøyd med servicen, er litt dyrere enn dei billigste providerene du kan finne + dei er lokalisert i usa, og så har dei ei limit på 6gb traffic kvar dag. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Helt sykt hvor mange tvilsomme, bygdetulling-drevne "webhotell" som har dukket opp etter hvert. Anbefaler ingen å velge slike som bare videreselger webplass i USA med grov fortjeneste....gå i så fall for å bestille direkte fra en amerikansk tilbyder om du vil ha det billig-billg. Endret 2. juni 2004 av puretamil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå