KNurven Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Noen som har erfaringer med dette kortet. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=113241&view=detailed Dette skal brukes primært til tvopptak og opptak fra diverse andre videokilder. Er dette et bedre kjøp enn fks dette? http://www.databutikken.com/no/default.php...Id=LTTV2000XPEX hvis det er noen andre kort dere synes er bedre til formålet, hville dette ha ver til stor hjelp. er litt grnn på dette feltet. Endret 1. juni 2004 av KNurven Lenke til kommentar
Asak Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg kjøpte Cinergy 600 kortet for en god stund siden, og det fungerte en stund, men så begynte alle opptak å bli veldig hakkete. Fant aldri ut av det. Er nå fjernet fra PC'en. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg har hatt dette kortet også og det fungerte upåklagelig hos meg da Lenke til kommentar
KNurven Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Hvordan er kvaliteten på opptaket og softwaren som er med? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kvaliteten var helt kos hos meg.. tar opp en del selv med det Lenke til kommentar
KNurven Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Kvaliteten var helt kos hos meg.. tar opp en del selv med det har du ktv\parabol\eller vanlig antenne? Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 kvaliteten på opptakene kommer nok ann på hvor bra signaler du har også ja Fra vanlig antenne kan vel bildekvaliteten sammenlignes med VHS, lyden er ingenting å si på.. Fra kabeltv så er bildekvaliteten hakket bedre ja og lyden noe det samme Lenke til kommentar
TempO Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvordan fungerer det å overføre fra VHS filmer til pc'n via det kortet da? Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har ikke prøvd det, men det skal vel funke da Lenke til kommentar
Lou Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har hatt kortet i to dager. Er kjempe fornøyd, men har ikke funnet den "riktige" kombinasjonen divx+lyd, som xbox'en min godtar Lenke til kommentar
Asak Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 De som har hatt suksess med dette kortet, kunne de postet noen anbefalinger med hensyn til settings for opptak fra TV ? Tenker på hvilken type compression man bruker for lyd og video. Eller lønner det seg å ta opp i raw format og konvertere senere, og hva bruker man da ? Forum link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå