Joachim_F Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Illusion Softworks har akkurat kunngjort de første detaljene rundt den kommende ekspansjonspakken til Hidden & Dangerous 2. Les artikkelen her Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 De MÅ ha med kooperativt i denne ekspansjonspakken. Eneste grunnen til at jeg ikke spilte H&D2, H&D1 var genialt på dette. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 De MÅ ha med kooperativt i denne ekspansjonspakken. Eneste grunnen til at jeg ikke spilte H&D2, H&D1 var genialt på dette. Enig, de må ha med kooperativt i ekspansjonspakken. Lenke til kommentar
H&Dfanatic Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Parabellum-maskingevær med lyddemper. det stemmer vel ikke helt parabellum er en pistol..... ellers er spillet helt genialt Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 parabellum er 9mm patroner.......Husker det stod parabellum 9mm på amunisjonspakken min far hadde til mp40'en han hadde på loftet når jeg var liten. Han var i heimevernet. OG ja..dem brukte tysker mp40 fra krigens dager...utrolig kult å løpe rundt med den og hjelmen hans på loftet....amunisjonen så jeg bare en gang..denne var gjemt for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg