Bad_Mojo Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Heisann! Har nå fått meg en ny mobil, N6230, og har lagt over en del musikk på mobilen. Fortiden kjører jeg Mp3 112kbs, VBR. Men jeg skulle likt å kjøre Ogg Vorbis isteden, da Ogg gir en mye bedre lydkvalitet på en lavere bitrate (64 eller 80). Jeg vet at mobilen ikke støtter ogg, men det kan hende det finnes et java program der ute som gjør det. Noen som kan hjelpe? Ps. Til dere som har problemer med å overføre musikk direkte til den ekstra minnebrikken.... Prøv å formater brikken først. Legg videre musikken i roten av minnebrikken. Mvh, Henning Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg er også interessert i om slik programvare finnes! Bytter fra P900 som jeg hadde OggPlay på med godt resultat til 6230 i morgen... Hvis tilfelle kan jeg kanskje klare meg med det medfølgende minnekortet (ca. 18 sanger) Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Heisann! Har nå fått meg en ny mobil, N6230, og har lagt over en del musikk på mobilen. Fortiden kjører jeg Mp3 112kbs, VBR. Men jeg skulle likt å kjøre Ogg Vorbis isteden, da Ogg gir en mye bedre lydkvalitet på en lavere bitrate (64 eller 80). Jeg vet at mobilen ikke støtter ogg, men det kan hende det finnes et java program der ute som gjør det. Noen som kan hjelpe? Ps. Til dere som har problemer med å overføre musikk direkte til den ekstra minnebrikken.... Prøv å formater brikken først. Legg videre musikken i roten av minnebrikken. Mvh, Henning Det er det som er problemet, at de må lagres på rot og ikke "hvorsomhelst" Magnus Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Ps. Til dere som har problemer med å overføre musikk direkte til den ekstra minnebrikken.... Prøv å formater brikken først. Legg videre musikken i roten av minnebrikken. I Nokia Audio Manager har jeg ikke en gang tilgang til minnekortet ser det ut til! Bør det ikke være en greie som heter "Minnekort" eller noe? Hvordan formaterer jeg kortet? Har gått igjennom telefonens menyer, men kan ikke si jeg finner det. Overfører en sang med iR nå, men det tar jo en evighet så jeg må få Logitech BT til å fungere snart.. Edit: Finner ikke filen jeg overførte til mappen "Musikkfiler". Standardlåten ligger heller ikke der.. Nokia, hvor blir det av sakene?! Tror forresten at jeg fant minnekortmappen. Hovedmappen har imidlertid ikke noe navn, men under denne finnes en som heter "Nokia 6230". (Mappe altså, ikke den øverste for hele telefonen med ikon. Tilgjengelig: 34585kb. :-) Endret 2. juni 2004 av MaxCPU Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg får heller ikke tilgang til "Galleri"-mappen på telefonen i Nokia Phone browser! - "Oppgaven kunne ikke fullføres". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå