tgrude Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) #Emnetittel endret. Bruk denne til å BESKRIVE hva topicet ditt handler om# Jeg har denne mobilen, og lurer på hvorfor i alle dager de kun spiller av "noen spesielle" midi formater. Faktisk veldig få som funker. Har en kompis som har sony ericsson, og han kan spille av alt.. Dessuten så lurer jeg på åssn jeg får installert spill på den, i typen .jar og .jad? Endret 2. juni 2004 av It's me Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg har selv Se610 og den støtter vist både lengre midifiler og midifiler med flere spor, altså flere instrumenter... De første tlf med poly toner kunne bare spille låter med 4instrumenter om gangen og maks være på 7kb Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg har denne mobilen, og lurer på hvorfor i alle dager de kun spiller av "noen spesielle" midi formater. Faktisk veldig få som funker. Har en kompis som har sony ericsson, og han kan spille av alt.. Dessuten så lurer jeg på åssn jeg får installert spill på den, i typen .jar og .jad? Som ringetone?? det geniale er jo at du kan bruke mp3 filer som ringelyd... Lenke til kommentar
miXer Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Dessuten så lurer jeg på åssn jeg får installert spill på den, i typen .jar og .jad? For å installere spill så mye du enten laste de ned via GPRS, eller så kan du kjøpe en datakabel kjøpe dem på nettet og laste dem over via mobilen. #kremt. Det du skrev kan tolkes ulovlig, og endret derfor litt på den. Vi oppfordrer ikke til piratvirksomhet her # Endret av moderator Endret 2. juni 2004 av It's me Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kjøp et blåtann adapter det passer jo til flere telefoner/kamera Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hva skal en 6220-eier med Blåtannadapter? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kjøp et blåtann adapter det passer jo til flere telefoner/kamera N6220 har ikke blåtann. så dette er nok ingen mulighet. Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Dessuten så lurer jeg på åssn jeg får installert spill på den, i typen .jar og .jad? For å installere spill så mye du enten laste de ned via GPRS, eller så kan du kjøpe en datakabel og laste ned spill fra nettet med for eksempel kazaa og overføre dem med kabelen. Ikke det som er problemet, da jeg overfører det over IR fra bærbar. Men telefonen vet ikke hva .jar og .jad er, den mener det er et ukjent format. Jeg mente jeg leste på nettet at disse skulle la seg installere fint på en 6220? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ikke det som er problemet, da jeg overfører det over IR fra bærbar.Men telefonen vet ikke hva .jar og .jad er, den mener det er et ukjent format. Jeg mente jeg leste på nettet at disse skulle la seg installere fint på en 6220? Hadde N7650 en gang i tiden og mener at jeg hadde de samme problemene der. Den skjønte vanligvis ikke hva jeg ville med de filene . Fikk aldri løst det problemet der, men jeg fant et annet fil format (husker desverre ikke hva dette heter) som jeg sendte over med blåtann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå