Gå til innhold

døde av saft?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
_dAwn_ Skrevet 01/06/2004 : 17:08

Huff og huff og huff...... Er i grunn litt morsomt å se hva folk presterer å komme med! 

Har aldri du vært trøtt etter en helligdag eller? Det er ihvertfall jeg når jeg ikke får sove mer enn 3 timer :ermm:

Anyway, jeg satt i batteriet og trykket på knappen nå.. Og den startet.. men det er ikke noen av de lysdiodene som funker!! Er det noen som vet om det går ann å skifte ut de diodene som lyser opp knappene / skjermen? Eller er det hele kretsen soim muligens har gått? Noen som vet hvor det går ann å sende inn mobilen ett eller annet sted som ikke "koster skjorta" som fikser sånt?

mvh clvn

Lenke til kommentar
Hadde min 5100 i fryseboksen en time. La den på badet med batteri, deksel og telefon fra hverandre. Etter 1 døgn funket den helt fint. Kan funke hvis den bare får ligge å tørke litt.

jeg må nesten spørre: hva gjorde du med mobilen i frysern?

Lenke til kommentar
jeg ville gått å fått tilbake på garantien, hvis du har!

Det samme skjedde med meg og jeg fikk den tilbake på garantien (dette var en Nokia 7210)den var da 17dager gammel....

Hvor har du kjøpt den??

Seriøst. Trur du ein får det på garantien om det er eit sjølvforskyldt uhell? Det vert det same som å settje fyr på huset sitt, sjølv, og tru at ein får det på forsikringa.

Lenke til kommentar

Lite lurt triks av to grunner:

1)"Vask" av telefonen der du kjem til vil nok ikkje fjerne alle spor etter fuktskaden.

2) For å komme heilt inn i telefonen må spesialverktøy brukes og desse sett merker også slik at det er litt rart om ein telefon som er spiltte ny kjem tilbake defekt med skrujernsmerker.

Teknikaren treng ikkje så mykje i toppetasjen til å finne ut at han bør sjå litt ekstra nøye på telefonen.

Om vatnet har trekt inn i pcb er det så og sei umulig å få "fjerna" det.

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
jeg må nesten spørre: hva gjorde du med mobilen i frysern?

He, he.. Skulle ned å ta opp cola'en som lå til kjøling. Var så dum å legge telefonen nedi mens jeg tok opp colaen. Satt liksom litt fast nedi, så jeg trengte 2 hender til å dra den opp. Etter en time med intens leting og ringing kom jeg heldigvis på at jeg hadde vært nede i frysern og hentet en cola. Flaks i uflaks!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...