pooka2 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Hvilken F knapp er det jeg trykker på for å re-instalere xp når jeg har restartet pc'n? ## Topic redigert av moderator ## Endret 1. juni 2004 av B|Real Lenke til kommentar
hce Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det er umulig å si ut ifra den informasjonen du har gitt nå! På min IBM ThinkPad har jeg en "Access IBM" knapp som jeg skal holde inne under oppstart, da kommer jeg inn i BIOSen og kan kjøre restore derfra. Prøv å hold inne F2 eller F10, kanskje også DEL fungerer for å komme inn i BIOSen. Les også i manualen som fulgte med maskinen din. PS! Til neste gang så velg et bedre topic og gi mer informasjon! Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 okei, takk, skal prøve så godt jeg kan. jeg har ikke så god peiling på pc, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gi informasjon om... Lenke til kommentar
swanky Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jeg har ikke så god peiling på pc, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gi informasjon om... Hvilket merke og modell det er pleier å være en god begynnelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå