Erawind Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hei. Har nesten akkurat laget meg en ny character, En tyv. Så jeg joinet Thieves guild. Har gjort et par quest for dem, så jeg er på den tredje questen nå. Som jeg har et par spm til. Quest : Sugar lips habasi asked me to bring her the key to the toop floor of the Nerano Manor here in Balomora. Ondres Nerano certainly has the key, but it may be easier to get the key from ine of his servants, such as Sovor trandel at balomora concil club. Spm : Når jeg prøver og stjele nøkkelen fra Ondres Nerano eller Sovor trandel så blir jeg tatt hver gang. Jeg har aldri vært thief før, så jeg har ikke noe kunnskap om det. Hva må jeg gjøre ? Har prøvd med invisibility potion , med det funker heller ikke. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg klarte det oppdraget på første forsøk. Sneak og stjel. Hvis det ikke funker, kan du jo drepe han da.. Men det kan få konsekvenser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Det som er viktig for Thief er Sneak-skillen. Den aktiveres ved å trykke Ctrl tror jeg. Du sniker ikke før det kommer et eget "snikesymbol" nede i hjørnet på skjermen. Det er en del kriterier som må oppfylles før du sniker uten å bli oppdaga. Ingen må se din vei og masse sånt smådill. Har aldri orka å spille Thief selv, men har slått på sneak ved uhell noen ganger. Du kan godt gå i snikefart, men hvis ikke sneak-merket er der ser de deg uansett. Foretrekker å ha på meg tung rustning og et digert sverd jeg. Og prøver du å stjele fra meg blir du ett hode kortere *veldig* fort Endret 1. juni 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Erawind Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Hehe. Prøvde på sneak greiene. Men ble tatt. Får bare prøve videre. Hvis ikke jeg får det til, kan jeg jo bare drepe han. Men da får jeg ikke noe belønning. Takker for svar. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvis du har dårlig sneak-skill, så skaff en ring eller amulet med Chameleon-spell. Det hjelper veldig! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvis du har dårlig sneak-skill, så skaff en ring eller amulet med Chameleon-spell. Det hjelper veldig! Det stemmer. Hjelper stort med noen prosent chameleon. Lenke til kommentar
Erawind Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Ok. Skal prøve og skaffe en sånn. Takk takk for hjelpen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Erawind, har du gjort oppdrag for Imperial Legion? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg har gjort alle oppdragene deres, men det begynner å bli et par år siden. Et spesiellt du lurer på? Kanskje jeg husker noe. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det jeg gjorde var å taunte han, ligger under persuade i dialogen. Når den er successfull 4 el 5 ganger så angriper han deg. La han få det første slaget og dask til med det du har, da vil ikke de andre bry seg, bare fordi at han angrep deg først Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg har gjort alle oppdragene deres, men det begynner å bli et par år siden.Et spesiellt du lurer på? Kanskje jeg husker noe. Neida, skulle bare tipse han om en god ring! som gir 90% chameleon! Har gjort alle oppdrag der mange ganger jeg.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det jeg gjorde var å taunte han, ligger under persuade i dialogen. Når den er successfull 4 el 5 ganger så angriper han deg. La han få det første slaget og dask til med det du har, da vil ikke de andre bry seg, bare fordi at han angrep deg først Det er forresten en bra måte å gjøre det på..! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Men man trenger høy personality. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kan også ta den ringen du får nord for Gnissis(?) etter å ha blitt lurt av hun damen som mistet ringen sin i dammen. 80% chameleon. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kan også ta den ringen du får nord for Gnissis(?) etter å ha blitt lurt av hun damen som mistet ringen sin i dammen. 80% chameleon. Det var den jeg siktet til. Trodde bare at det var 90%. Den er veldig gunstig. Lenke til kommentar
Erawind Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Erawind, har du gjort oppdrag for Imperial Legion? Har begynt med et par oppdrag nå. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Erawind, har du gjort oppdrag for Imperial Legion? Har begynt med et par oppdrag nå. Vel, som det er sagt tidligere her; i ett oppdrag for Imperial Legion skal du dra nord for gnisis, for å redde en person.. på veien treffer du ei dame som står i et veiskryss.. ved siden av veien er det en liten sump eller.no. Hun dama spør om du kan hente en ring hun har mistet uti der.. når du har funnet ringen og skal gi den til henne, blir du angrepet. Typen som angriper deg har en ring som gir 80% chameleon. Drep han, så skal du nok klare å stjele ting. Men disse folka er ganske harde.. tror jeg var lvl 8 når jeg tok de. Brukte masse healthpotions.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ett godt triks for å ta dem er å skaffe en amulet eller sverd med paralyse i minimum 5sekunder. det hjelper mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå