shit89 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hva er filtypen .mpc for noe? Jeg tror det er en slags form for musikkfiler, isåfall, hvordan spiller jeg dem av? Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 http://filext.com/detaillist.php?extdetail=MPC Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 *.mpc = Musepack Kan spilles av med f.eks: foobar2000 Winamp med plugin Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Takker for svar! Hvordan kan jeg konvertere de til MP3 Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Du KAN konvertere (TRANSCODE ) de med dBpowerAmp Music Converter. Men det er galskap å encode fra et lossy format til et annet (det er transcoding ) Det vil føre til et stort tap i lydkvalitet. Dessuten er musepack et MYE bedre format enn mp3. Behold musepack filene. Og ikke transcode. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 .mpc filer kan spilles av i de fleste mediaavspillere så lenge du har lagt til codec eller plug-in Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå