Marti Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvilke programmer kan dere anbefale som jeg kan bruke til å lage en Counter-Strike film? (Opptak, redigering, osv.) Mvh. Marti. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Opptaket kan du gjøre i selve CS, funker fint det. Når du er ferdig kan bruke f.eks VideoVegas eller Premier osv. Som du selvfølgelig kjøper Du kan i tilleg bruke f.eks Aftereffects for å legge til passende effekter etter filmen er ferdig redigert. Siden du kun spurte om programmer går jeg ikke inn på fremgangsmåten Lenke til kommentar
Marti Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Opptak: Skrive startdemo i console? Hvordan får jeg den over til redigeringsprogrammet? Opptaket? Btw, vet noen om GRATIS redigeringsprogrammer? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har aldri testet men Windows Movie maker, er ikke det et redigeringsprogram? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har aldri testet men Windows Movie maker, er ikke det et redigeringsprogram? Da er et esel en hest også Det finnes gratis alternativer også, ja det gjør det. Men du kan laste ned en 30dagers trial på Premier på Adobe sine hjemmesider. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 det du gjør er at du skriver f.eks record <det du vil filen skal hete> så spiller du, så skriver du stop. så spiller du av demoen , husker ikke heelt hva du skriver da, og så forter du deg å skrive startmovie <det filen heter> og så skriver du 60 bak der. så kommer det maaange bilder i mappen cstrike som du putter inn i videomach(som er gratis å prøve i 30 dager) inne på videomach står det bilde av en diskett, der trykker du for å velge hvilken type film det skal bli, anbefaler Mpeg 1. og deretter trykker du på playknappen som står ved siden av diskettknappen.... Dette er det maange innlegg i CS kategorien..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå