Gå til innhold

Anbefaling av høytalere til PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK, la meg først få frem at jeg ikke har mye peiling på lyd... :grin:

Jeg har disse høytalerne:

Labtec Høyttaler Pulse-420

2 Satelitter og Subwoofer

Jeg kjøpte dem hos "www.flexi-data.no", du får dem sikkert billigere andre steder...

Jeg har ikke opplevd problemer med dem, de har bra trøkk(tror jeg), og fet design. Subwoofer er i tre.

Ettersom at jeg ikke er proff innen lyd så ville jeg ikke satset 100% på at det jeg sa er riktig, men for vanlig bruk kan de absolutt anbefales.

PS! Hvis du går for disse(eller annen med subwoofer), prøv å sett bassen på fullt så rister ganske mye i gulvet/bordet!!! Det æ'tøft...

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-12 23:47, C. Alshus skrev:

For 400kroner hadde jeg heller brukt penga på en på hodetelefoner.

Hodetelefoner er usosialt :grin:

Tenk om andre også skal høre på lyden hans?

Ellers er det et smart alternativ. Høyttalerne spiller ikke noe bedre enn det du betaler for dem

Lenke til kommentar

Hvis du har et gammelt minianlegg hjemme, med line in vil det fungere ypperlig som, pchøyttalere...

Hvis ikke kan du sikkert skaffe dette brukt til ca 400kr.. Personlig bruker jeg anlegget hjemme da pc'n er "jukebox" og at jeg ikke bruker cd'r til å spille musikk med..

Lenke til kommentar
Quote:

On 2002-04-12 18:21, script skrev:

Noen som har noen høytalere til PC å anbefale?!

Helst rundt 400,- kroner

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: script på 2002-04-12 18:21 ]</font>

Hei,Ville bare si at du ikke får bra lyd kvalitet for 400kr,Anbefaler disse,Cambridge soundworks desktop theater 5.1 dolby digital,De koster en del,eg betalte 3000 for d i 99.hva d koster i dag vet jeg ikke.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...