Mylv Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Den er iallefall kommet inn på Mpx.no! http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=34002 Ingen dato lenger verken "antatt" eller "ubekreftet". Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hvis du søker, ser du at det står: Ubekreftet 10-06-2004 Lenke til kommentar
Mylv Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Hmm....ikke på den linken jeg la ut... Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Hmm....ikke på den linken jeg la ut... det står ikke at den er på lager. det er bare tydeligvis mpx som har forandret oppsettet slik at når en vare IKKE er på lager så står det ingenting om det.. for å se når den da er ventet inn gå på http://www.mpx.no/aspx/produk...323&g2=447... desverre.. er nok bare snakk om dager, så hold ut Endret 4. juni 2004 av arehei Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ja, vi får holde ut Er ikke så lenge igjen nå, uansett! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Bare jeg som synes 5000,- er litt drøyt for en mobil? Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Bare jeg som synes 5000,- er litt drøyt for en mobil? Kan gjerne bruke 5 tusen på en mobil, men da skal den tilby mer enn hva 7610 gjør. 7610 bruker en skjerm anno 2003, og bruker minnekort som ikke er i handelen enda. I tilegg mangler den stereo-støtte (så vidt jeg vet, får det vel bekreftet/avkreftet snart). Men ja, fryktelig dyrt i forhold til bl.a. SX1 til 3500 kr... Lenke til kommentar
Mylv Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Ja nå så jeg det....men det er jo bare 5 dager til så jeg har nå bestillt den! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 5000 er ikke akkurat bilig men jeg ga 5000 kr for min 6600 og enda mere for p900 og angrer absolutt ikke, uansett om prisene har stuuuuuuuupt....... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Nokia 7610 koster IKKE 5000 kr, da må du isåfall kjøpe den på det dyreste stedet. Den koster som ifølge prisguiden ca 4600 kr....og jeg tror den kommer til å raskt droppe nedom 4500 kr. Og etter hva jeg har lest av andre ser så er bla.a skjermen gjort litt bedre enn den på 6600, og diverse andre forbedringer er blitt gjort i tillegg til kjempekamera. En annen ting....alle er så redd for RC-MMC kortet som ikke er i salg ennå......det er jo tilsammen 72 MB med lagringsplass,,,,,,jeg har 2 mb på min SE Z600, og jeg skulle nk tro 72 mb skulle holde for alle og enhver.....du kan jo bare kjøpe et bluetooth adapter til pcen og hive over filmklipp og bilder etterhvert. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Nokia 7610 koster IKKE 5000 kr, da må du isåfall kjøpe den på det dyreste stedet. Den koster som ifølge prisguiden ca 4600 kr....og jeg tror den kommer til å raskt droppe nedom 4500 kr. Og etter hva jeg har lest av andre ser så er bla.a skjermen gjort litt bedre enn den på 6600, og diverse andre forbedringer er blitt gjort i tillegg til kjempekamera.En annen ting....alle er så redd for RC-MMC kortet som ikke er i salg ennå......det er jo tilsammen 72 MB med lagringsplass,,,,,,jeg har 2 mb på min SE Z600, og jeg skulle nk tro 72 mb skulle holde for alle og enhver.....du kan jo bare kjøpe et bluetooth adapter til pcen og hive over filmklipp og bilder etterhvert. skal man bruke mobilen til mp3 er et minnekort på 64 mb temmelig lite. når jeg allerede har et 256 mb mmc minnekort vil jeg gjerne bruke det (men det ser det vel ikke ut som at jeg får brukt så mye lenger) Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) En mobiltelefon er en mobiltelefon...alså tror du virkelig det vil fungere så bra som en mp3-spiller? Vil du ha gode bilder kjøper man et digitalkamera, vil man ha mye god musikk kjøper man mp3 spiller....felt så alle skal se på en mobiltelefon som en allt mulig redskap...det er en MOBILTELEFON.....kamera og muligheten for å spille av mp3 er bare en bonus, men det er fremdeles bare en mobiltelefon. Endret 5. juni 2004 av Slabbedasken Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 128mb rs-mmc er jo ute på markedet allerede.. Neppe mange ukene/(max månedene) til du får minst 256, til og med i Norge.. Utviklingen skjer bemerkelsesverdig fort Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 128mb rs-mmc er jo ute på markedet allerede.. Neppe mange ukene/(max månedene) til du får minst 256, til og med i Norge.. Utviklingen skjer bemerkelsesverdig fort hvilke nettbutikker har Rs-mmc? Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 du kan ikke kjøpe de enda, men de er på det "internasjonale markedet" Og "oppfunnet", for å si det sånn da.. Så alle nettbutikker, og, som elkjøp sa: alle andre butikker får inn en dose 128 brikker ~samtidig med 7610. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå