Haraldson Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Hei. Har nå hatt denne spilleren en god stund, og jeg merker at batteriene er blitt betraktelig dårligere. Siden det er innebygde batterier, må denne sendes inn om jeg skal ha nye. Noen som vet hvor lang tid dette tar, hvor mye det koster, og ikke minst hvor det skal sendes? Endret 1. juni 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ta også kontakt dem her med spørsmålene dine. De fikser biffen. Lenke til kommentar
ASW Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Du kan også vente noen år for å se om de finner noe på Nomadness Det er svindyrt å skifte batteri på zen hos creative men det er fortsatt den eneste løsningen. Om du søker litt i forumet(på nomadness) kan du lese gamle poster hvor det er andre som har spurt om dette.Det er mange som har snakket om å prøve å bytte med et nokia batteri men ingen har turt enda Får bare vente å se. Zen batteri Endret 1. juni 2004 av ASW Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Ja, ok. Takk for hjelpa da, karer. Får se om jeg får råd. Må jo ha litt musikk på skola og sånn ellers, takler ikke hverdagen uten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå