hasuwest Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Hei! Topicen sier vel det meste? Noen som har erfaringer med Inspire 5300, er lyd kvaliteten bra? Surrounden funker perfekt? Hører man at folk kommer bakfra med bak høytalerene i spill som f.X CS? Svar mottas med Takk :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Quote: On 2002-04-12 18:00, hasuwest skrev:Hei!Topicen sier vel det meste? Noen som har erfaringer med Inspire 5300, er lyd kvaliteten bra?Ja :smile:Surrounden funker perfekt? Der hvor det er støtte for surround så, pluss at du må ha 5.1 lydkortHører man at folk kommer bakfra med bak høytalerene i spill som f.X CS?Spillet må ha støtte for surround.Svar mottas med Takk :wink: Lenke til kommentar
Toset Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Jeg har Creative DDT 3500, som var forgjengeren til Inspire serien, så eg går utifra at det er et samme greiene. Kan bare si at de funker glimrende. Spilte nettopp CS, og du hører folk i hytt og pine Men du må ha et kort som støtter 4.1 ihvertfall, og EAX. Så får du glimrende lyd, synes nå jeg. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 Hei! Det høres kjempe bra ut vettu, da blir det det lydkortet og høytalerene på meg vettu! Hmm vil høre kvaliteten på lyden :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå