Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

driverne til skjermkortet lastes jo ikke før han kommer inn i windows uansett, så er det fucked i begynnelsen, så er kortet fucked.

Lenke til kommentar

Enig i det, men jeg får muskel smerter av å tenke på det, så jeg ville ikke være bøddelen her (skrev tidligere at jeg var sikker på det var brent), og nå som de ikke har kortet inne en gang :cry: , det får være en liten trøst at du har 9800pro fortsatt :thumbup:

Lenke til kommentar
Mulig han sure gubben på post huset har tukkla med kortet ditt fordi du prøvde å få ut pakken før 19 ;) , du får nytt på garantien!, nytter lite å bli forbanna.

LOL, vi kødda med akkurat det samme :p

Men jaja :(

Lenke til kommentar

Skikkelig surt d der Kasp, men du har vertfall d andre skjermkortet å støtte deg når du venter på å få nytt da....

Har fått noen nye FarCry screenies av simalarion.

Må bare si, fyttikatta for en vakker grafikk nok en gang.... Skal bli spennende når

Doom 3 og HL 2 kommer da :dribble:

Lenke til kommentar

Kasp om du ikke har gitt opp så se på linken under, Gigabyte har et seriøst problem med X800.

Vet ikke om du har prøvd kortet i en annen Pc?

Sapphire Tech X800-Pro Retail. Here are some of the symptoms:

First boot with drivers typically fail and cause a fatal error and VGA mode is enabled

Once Fast Writes and Sideband Addressing are disabled, the card will actually install properly

Games tend to crash after 1 hour of play

Once a 3D game is played, if another is run after the first application, the computer will freeze

Artifacts in a wide variety of games are noticed (especially Battlefield Vietnam)

General instability even if no 3D apps are run

This could be a serious showstopper for the user that just bought a new X800-Pro and have an Athlon 64 based Gigabyte motherboard. Oddly enough, the X800-Pro works fine on other Gigabyte boards, such as the Athlon XP based GA-K7N400 Pro 2. Also, the X800-Pro works perfectly fine with other Athlon 64 based boards, such as the Asus K8V-Deluxe.

http://www.rage3d.com/board/showthread.php...gabyte+and+x800

Endret av Robin B
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...