Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 driverne til skjermkortet lastes jo ikke før han kommer inn i windows uansett, så er det fucked i begynnelsen, så er kortet fucked. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Enig i det, men jeg får muskel smerter av å tenke på det, så jeg ville ikke være bøddelen her (skrev tidligere at jeg var sikker på det var brent), og nå som de ikke har kortet inne en gang , det får være en liten trøst at du har 9800pro fortsatt Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvorfor kan dette ha skjedd, defekt skjermkort helt fra det var sendt fra fabrikken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvorfor kan dette ha skjedd, defekt skjermkort helt fra det var sendt fra fabrikken? jupp Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Mulig han sure gubben på post huset har tukkla med kortet ditt fordi du prøvde å få ut pakken før 19 , du får nytt på garantien!, nytter lite å bli forbanna. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Mulig han sure gubben på post huset har tukkla med kortet ditt fordi du prøvde å få ut pakken før 19 , du får nytt på garantien!, nytter lite å bli forbanna. LOL, vi kødda med akkurat det samme Men jaja Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Huff.. må innrømme at jeg syns synd på deg nå Kasp. Det der hørtes ikke noe kjekt ut.. Satser på at du får deg ett nytt kort kjapt. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Skikkelig surt d der Kasp, men du har vertfall d andre skjermkortet å støtte deg når du venter på å få nytt da.... Har fått noen nye FarCry screenies av simalarion. Må bare si, fyttikatta for en vakker grafikk nok en gang.... Skal bli spennende når Doom 3 og HL 2 kommer da Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ja, du hadde uflaks! Har du prøvd å bytte til 4x agp i bios? kan hende det hjelper.. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jeg skal prøve kortet mitt nu på 3d marken. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 har du fått kortet ditt? Kom med litt resultater fra spill og lignende også da! Forresten hva slags maskinvare har du? Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) jeg fikk 9396. jeg har denne. http://www.soltek.nl/soltek/product/qbic.p...qisbn_st=EQ3401 og en p4 på [email protected] - raptor disk 10000rpm - 1024 geil ram. dette var med orginale instillinger ikke klokka noe, skal prøve nu ja jeg har x800pro powercolor Endret 1. juni 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Savner et visst bilde som simalarion skulle ta av sekken sin når dama kom hjem.... kirjogra: ja sleng opp noen resultater.... Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jeg har et bra digital kamera men jeg får ikke bilder på forumet. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Send bildet til meg på mail kirjogra, sjekk PM! Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) ok skal sende bilder snart. fikk bare 10523 nu på core 525 mem 560. (nu har jeg sendt bilder) Endret 1. juni 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Kasp om du ikke har gitt opp så se på linken under, Gigabyte har et seriøst problem med X800. Vet ikke om du har prøvd kortet i en annen Pc? Sapphire Tech X800-Pro Retail. Here are some of the symptoms: First boot with drivers typically fail and cause a fatal error and VGA mode is enabled Once Fast Writes and Sideband Addressing are disabled, the card will actually install properly Games tend to crash after 1 hour of play Once a 3D game is played, if another is run after the first application, the computer will freeze Artifacts in a wide variety of games are noticed (especially Battlefield Vietnam) General instability even if no 3D apps are run This could be a serious showstopper for the user that just bought a new X800-Pro and have an Athlon 64 based Gigabyte motherboard. Oddly enough, the X800-Pro works fine on other Gigabyte boards, such as the Athlon XP based GA-K7N400 Pro 2. Also, the X800-Pro works perfectly fine with other Athlon 64 based boards, such as the Asus K8V-Deluxe. http://www.rage3d.com/board/showthread.php...gabyte+and+x800 Endret 1. juni 2004 av Robin B Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Prøver det i en annen pc nå, der er det nesten ingen artifacts i windows og det er stabilt....... Da kjøper jeg bare nytt HK Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Flott at det ser ut til å løse seg, men hva mener du med nesten ingen artifacts? Har du enda problemer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg