Arne And Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Set as background? Yes please *klikk* Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 ser dere noe stor forskjell ? her med 9800pro i cmr04 Har ikke dobbelt sjekket, men som skrevet nesten først i posten er det ikke grafikken først å fremst her (har kjørt colin4 på 9800pro oxo) det er fps + at det er del features du kan sette på fult. Farts følelsen of finishen er utrolig mye bedre nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) jeg kjører alt på fullt..alt av innstillinger i spillet, samt at jeg har gått via egenskaper for skjerm og stilt inn alt på optimal kvalitet ingen tegn til slowdowns, ingen hakking, som en glovarm kniv gjennom smør. ser ikke helt hvordan noen kan påstå at fartsfølelsen og finishen er utrolig mye bedre når alt som har forandret seg er at du får mer fps. blir som i quake testene hvor man skilner mellom 350fps og f.eks 400, det er en forskjell i fps, men den er ubetydelig når man spiller. Endret 1. juni 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Jeg skall spille legge ut noen bilder av far crye med litt blod! tar sikkert litt tid. (sitter mer å nyter grafikken nå en jeg spiller ) ingen tegn til slowdowns, ingen hakking, som en glovarm kniv gjennom smør. ser ikke helt hvordan noen kan påstå at fartsfølelsen og finishen er utrolig mye bedre når alt som har forandret seg er at du får mer fps.blir som i quake testene hvor man skilner mellom 350fps og f.eks 400, det er en forskjell i fps, men den er ubetydelig når man spiller. Det var akkuratt det jeg trodde, på en ny boota pc når alt gikk som smør (trodde jeg da) haddet jeg liten tro på forbedring Endret 1. juni 2004 av simalarion Lenke til kommentar
monster11 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Du burde ikke kjøpe q-tec strømforstyning. De duger ikke til noe! Legg heller inn 200kr til , å kjøp en mist eller chieftec:).. Mvh. Selvaag Takk for tipset, har allerede rettet på det hvis du ser nederst på siden der. Endte opp med denne. den på 430W Fikk noen tips om at den Q-tec ikke var så konge....men som sagt jeg er fortsatt åpen for andre tips når d gjelder vifter osv...og om jeg burde få et bedre hovedkort? se her http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=248964 Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 OMFG!!! Jeg henta nettopp mitt X800PRO, og når jeg starter med det, så blir skjermen halveis fucka i oppstarten, så når windows er lastet, så blir skjermen svart med røde streker... Satt inn mitt 9800 PRO igjen, og alt funker fint... Hva kan være feil? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Nei stikker for å spille litt CS:CZ jeg, så gleder jeg meg til å se flere bilder av FarCry og av sekken som fulgte med kortet Hvis noen har bilder dem vil legge ut men ikke har plass kan jeg legge ut jeg, bare PM meg Er litt slakk så har ikke hatt gidd til å gjøre noe med websiden min.. Derfor er det bra at jeg får brukt den til noe nyttig Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 OMFG!!!Jeg henta nettopp mitt X800PRO, og når jeg starter med det, så blir skjermen halveis fucka i oppstarten, så når windows er lastet, så blir skjermen svart med røde streker... Satt inn mitt 9800 PRO igjen, og alt funker fint... Hva kan være feil? Kondolerer så masse...sikker på at du fikk satt d skikkelig i? Har i grunnen ikke peiling jeg...men hvilken produsent var d? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Powercolor..., bestilte det fra komplett.... Alt sitter ordentlig i... Btw, jeg avinstallerte ikke driverne, men bare installerte driverne som fulgte med siden skjermbildet ble fucka første gang (men da kom jeg inn i windows, og det var siste gangen...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) OMFG!!!Jeg henta nettopp mitt X800PRO, og når jeg starter med det, så blir skjermen halveis fucka i oppstarten, så når windows er lastet, så blir skjermen svart med røde streker... Satt inn mitt 9800 PRO igjen, og alt funker fint... Hva kan være feil? Kondolerer så masse...sikker på at du fikk satt d skikkelig i? Har i grunnen ikke peiling jeg...men hvilken produsent var d? da er det bare til å dobbeltsjekke at kortet er skikkelig tilkoblet, strøm, samt at det er skikkelig festet i agp porten. hvis alt stemmer der, så er det bare til å sende mail til nettbutikken så fort som mulig. dobbeltsjekk: hva mener du ? er fargene litt merkelig i oppstarten ? noen av bokstavene vises ikke osv, og i windows går det fargestriper nedover ? Endret 1. juni 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ufff...kondolerer virkelig Kasp hvis det viser seg at det er noe galt med kortet...får vondt i hjertet mitt av å høre dette ass.... Håper bare du ikke satte d skikkelig i første gangen... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Hmm alt du beskriver minner om brent kjerne, la oss håpe det ikke er det!. Du beskriver nøyaktig det som skjedde når mitt 9700pro ble brent. Er du sikker på at viften går, er kortet varmt osv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 er nok 98% sjans for brent kjerne. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Først når jeg prøvde for første gang, så ble det streker over hele skjermen under lasting av windows og i windows, men det er mulig å se skjermbildet.. Etter oppstart nr 2 etter at jeg hadde installert driverne som fulgte med kortet, så etter den lastingen av windows, så gikk den ikke inn i windows.., det kom et par røde streker med svart bakgrunn... Så skiftet vi tilbake til mitt good ol' trusty 9800 PRO.. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hmm alt du beskriver minner om brent kjerne, la oss håpe det ikke er det!. Du beskriver nøyaktig det som skjedde når mitt 9700pro ble brent. Er du sikker på at viften går, er kortet varmt osv? Vifta gikk fint, og kjøleren var kald samt minnet var kaldt... (kaldt= kjenner ikke varme) Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 er nok 98% sjans for brent kjerne. Hvorfor? Kjøler og alt gikk.., kortet var ikke varmt.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 jeg bruker den siste driveren far ati. av-instaler driverne å prøv på nytt med den. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jeg bruker den siste driveren far ati. av-instaler driverne å prøv på nytt med den. Oki, brb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 er ikke noe poeng å prøve å bytte driver, dette har ingenting med driverproblemer å gjøre. kortet er nok ødelagt Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) FADER!! Jeg MÅTTE jo også ha MAKSIMAL uflaks også da Ikke noe annet som kan være feil? Endret 1. juni 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg