Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det koster jo litt å få frakt fra 6 forskjellige webshops og da :p

Spørs om det er så store prisforskjeller på hardware at det rettferdigjør ~1000kr alene i frakt :hmm: (satt litt på spissen selvsagt)

Beklager for OT!

Endret av Naits
Lenke til kommentar
Ser ingen bedre bildekvalitet på de farcry screensa (de er vel alt på max), enn hva jeg spiller med.  Unektelig går det selvfølgelig en hel del smoothere

Nå har jeg sendt nye bilder utenfor tunellen.

Husk at dette er bare random bilder, ikke fra de beste vinklene osv. Jeg har også på aa og af på 4, etter min mening er mine bilder skarpere, vansklig å se, som du sier er de fleste feuteres på fult på begge.

edit: først fire nå sendte jeg to till.

Nå skall jeg spille! ;)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Du burde ikke kjøpe q-tec strømforstyning. De duger ikke til noe! Legg heller inn 200kr til , å kjøp en mist eller chieftec:)..

Mvh.

Selvaag

Takk for tipset, har allerede rettet på det hvis du ser nederst på siden der. Endte opp med denne.

den på 430W

Fikk noen tips om at den Q-tec ikke var så konge....men som sagt jeg er fortsatt åpen for andre tips når d gjelder vifter osv...og om jeg burde få et bedre hovedkort?

Endret av jihn
Lenke til kommentar
Ahhh! Flotte bilder! :thumbup:

Kjipern at kortet mitt ikke kommer før om ca 2 uker :no:

2004-06-12 PowerColor Radeon X800PRO 256MB DDR3 AGP, ATI X800PRO, Backbag Limited Ed, Hi.

Håper komplett får inn kortene til da...er på ferie til 15..menne vil at pakken skal ligge på postkontoret og rope på meg :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...