Arne And Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Vel, få ting er gratis i livet, dessverre. Benyttet meg av www.hardware.no sin GLIMRENDE (smiske smiske) prisguide og har sikkert tjent en gærning eller to på det, men hele pakka tror jeg kommer på rundt 13 gærninger. Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Får dere opp bildene fra Contracts? Jeg får ikke noe. Finner ikke siden. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Contracts fungerer dette for deg? pcn min blir rundt dette. Skal nok sikkert bytte ut noe til....husk se bunnen av siden er der siste opsettet ligger Lenke til kommentar
Naits Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Det koster jo litt å få frakt fra 6 forskjellige webshops og da Spørs om det er så store prisforskjeller på hardware at det rettferdigjør ~1000kr alene i frakt (satt litt på spissen selvsagt) Beklager for OT! Endret 1. juni 2004 av Naits Lenke til kommentar
t0mse Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ser ingen bedre bildekvalitet på de farcry screensa (de er vel alt på max), enn hva jeg spiller med. Unektelig går det selvfølgelig en hel del smoothere. Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Nå funka linken Jihn. OT: Har begrensa meg til tre leverandører. Glemte å ta med Win Xp, TV-tuner og noe casemods på lista. Lenke til kommentar
Selvaag Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Contracts fungerer dette for deg? pcn min blir rundt dette. Skal nok sikkert bytte ut noe til....husk se bunnen av siden er der siste opsettet ligger Du burde ikke kjøpe q-tec strømforstyning. De duger ikke til noe! Legg heller inn 200kr til , å kjøp en mist eller chieftec:).. Mvh. Selvaag Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Ser ingen bedre bildekvalitet på de farcry screensa (de er vel alt på max), enn hva jeg spiller med. Unektelig går det selvfølgelig en hel del smoothere Nå har jeg sendt nye bilder utenfor tunellen. Husk at dette er bare random bilder, ikke fra de beste vinklene osv. Jeg har også på aa og af på 4, etter min mening er mine bilder skarpere, vansklig å se, som du sier er de fleste feuteres på fult på begge. edit: først fire nå sendte jeg to till. Nå skall jeg spille! Endret 1. juni 2004 av simalarion Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 simalarion har slengt over 3 nye screenies 9-10-11 Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ahhh! Flotte bilder! Kjipern at kortet mitt ikke kommer før om ca 2 uker Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Er det en viss tid man kan få pakke der? heheh Pleier å få den med en gang kl 16.30, men nå var han sure typen der, og han ville ikke gi meg pakka før kl 19.00 OMG Nå kan du hente pakken din! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Hva? gir han ikke fra seg pakkene? Det skulle posten Norge hørt! sparken på timen Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Du burde ikke kjøpe q-tec strømforstyning. De duger ikke til noe! Legg heller inn 200kr til , å kjøp en mist eller chieftec:).. Mvh. Selvaag Takk for tipset, har allerede rettet på det hvis du ser nederst på siden der. Endte opp med denne. den på 430W Fikk noen tips om at den Q-tec ikke var så konge....men som sagt jeg er fortsatt åpen for andre tips når d gjelder vifter osv...og om jeg burde få et bedre hovedkort? Endret 1. juni 2004 av jihn Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hva? gir han ikke fra seg pakkene? Det skulle posten Norge hørt! sparken på timen Jeg hadde gitt han flere pakker om han ikke hadde gitt meg min Uansett, gratulerer, du blir nok ikke skuffet Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Har selv q-tec 550watt som bråker som f... har du fått de to siste bildene jihn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 ser dere noe stor forskjell ? her med 9800pro i cmr04 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ahhh! Flotte bilder! Kjipern at kortet mitt ikke kommer før om ca 2 uker 2004-06-12 PowerColor Radeon X800PRO 256MB DDR3 AGP, ATI X800PRO, Backbag Limited Ed, Hi. Håper komplett får inn kortene til da...er på ferie til 15..menne vil at pakken skal ligge på postkontoret og rope på meg Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 er selv mest imponert over colin mcrae bildene faktisk, tenk dere en j..... høy fps, trærne beveger seg osv med en utrolig draw distance. Må oppleves!. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 har du fått de to siste bildene jihn? Jepp, la dem ut nå her Bilde nr 13 ser bare....fantastisk ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg