simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Nå har jeg sent ham colin mcrae 4 bildene oxo, om ikke det funker nå kan jeg prøve å sendet dem til [email protected]. Det er mørkt + det regner + tåke - det er skummelt ekte ut når man kjører (tåken siver, trærne svaier osv) + at fps en har skyti i været, utrolig farts følesle!! Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 simalarion, kan du lage demo av mcrae og farcry? Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Litt vanskelig å tyde noe ut av de bildene fra Far Cry. Kan du stikke ut en tur på stranden og knipse noen bilder? Men ellers kjempebra Sima! Stå på! Endret 1. juni 2004 av Arne And Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Skulle hatt noe å sammenligne med. Ingen som gidder å ta bilde i far cry ca der simalarion tok bildet. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Er ikke så heldig at jeg har en pc jeg kan kjøre farcry på for øyeblikket... Men snart.... Snart kan jeg begynne å måle meg med dere andre når d gjelder hardware... Eller kan jeg kjøre FarCry på min 1337 hp PC? Spesifikasjoner>: AMD Athlon 1.3 GHz, 256SDRAM og GForce 2 GTS 32MB skjermkort har en dårlig magefølelse... Bildene av contracts er oppe å går her Endret 1. juni 2004 av jihn Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 nå har jeg sendt noen bilder av Contracts, her er også alle instillinger på det høyeste. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 skall fikse noen nye far cry - Prøver alle spill alikevell Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) De nye bildene er på vei opp nå, FarCry Edit Hmm trodde jeg skulle få linken til å virke med å quote den, funket ikke Endret 1. juni 2004 av simalarion Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 måtte nesten legge opp noen screenshots jeg også, jeg har slått av litt eyecandy som man ikke trenger (fugler, fisk og motion blur), så de ser ikke like bra ut som de andre. http://home.online.no/~vnerla/FarCry Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Kan noen si meg hva som er vitsen med å kjøpe x800 pro kort basert på AGP når PCI Express x16 er like rundt hjørnet Hovedkort osv er vel vel også like rundt hjørnet.... Jeg venter i allefall med å oppgradere til nye hovedkort er lansert, nye cpuer basert på intels nye socket og annet snacks er kommet... Endret 1. juni 2004 av tintin77 Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jihn, den ultimate 1337 PC'en din takler nok ikke Far Cry, det er jeg rimelig sikker på. Akkurat nå sitter jeg på en P4 1.8 512 MB RAM ATI radeon 9600 PC som sliter med Far Cry. Skal bygge ny PC i neste uke og har allrerede bestilt X800. Morro å se hva jeg kan forvente Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har dere på AA & AF veggiss og simalarion ? Jeg klarer ikke se hakkete kanter Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Najs veggiss, var kult det at du så der skuddene hadde truffet på fienden da Gleder meg til å prøve det spillet:D Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Kan noen si meg hva som er vitsen med å kjøpe x800 pro kort basert på AGP når PCI Express x16 er like rundt hjørnet Denne posten er IKKE for slike diskusjoner, har du dårlig med penger burdet du holdet deg langt unna denne hobbyen. Om jeg skal svare kort blir det at detter er så nytt at når jeg kjøper et pci express system som innebærer 64 cpu - Hovedkort som støtter nye cpuen og pci express så må jeg også ha ny ramm. Ser du det blir en ny pc derfor (kjøper det om ca et år, om det slår ann) Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) tintin77. Den nye teknologien vil koste en mindre formue, så derfor velger jeg (og sikkert flere med meg) å vente med å oppgradere til sokkel 939, PCI ekspress osv. Kommer nok til å oppgradere ja, men ikke før om 2 års tid. Ellers helt enig med Simalarion Endret 1. juni 2004 av Arne And Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Skal bygge ny PC i neste uke og har allrerede bestilt X800. Morro å se hva jeg kan forvente Gralla da pc du skal bygge? Skal bygge meg pc jeg også nå om en ca 10 dager til...(feriepenger da) Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg har på aa og af på 4 Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Blir litt off topic dette, men PC'en blir slik (alt er bestilt): AMD Athlon 64 3000 1024 MB DDR OCZ El Dual X800Pro (Sapphire) NorthQ 400W PSU WD Raptor 74 GB MSI K8N Neo Platinum nForce3 250 Raidmax kabbis (gult) Gult tastatur og mus fra Mitsuko (harry ja) Vurderte en stund å vente på X800XT men det blir litt for mye penger. Noe i samme banene som du planlegger? Endret 1. juni 2004 av Arne And Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Bra bilder Veggis, er det med X800? Lenke til kommentar
Naits Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Blir litt off topic dette, men PC'en blir slik (alt er bestilt): AMD Athlon 64 3000 1024 MB DDR OCZ El Dual X800Pro (Sapphire) NorthQ 400W PSU WD Raptor 74 GB MSI K8N Neo Platinum nForce3 250 Raidmax kabbis (gult) Gult tastatur og mus fra Mitsuko (harry ja) Vurderte en stund å vente på X800XT men det blir litt for mye penger. Noe i samme banene som du planlegger? Må da bli dyrt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg