Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Colin mcrae 4: Med mitt 9800pro  lugget det enkelte ganger dette er nå borte + at fps har steget betraktlig (fartfølelsen er bedre), selve grafikken ser jeg ikke så mye forkjell på, utrolig bra er den uansett. Det er dette spillet jeg spiller mest og er storfornøyd med restultatet  :D  (Har ratt oxo :love: )

Vietnam: Ingen merkbare forkjeller her, noe som heller ikke haddet vært nødvendig da det virket perfekt fra før. Det er heller ikke den "store" grafikken i dette spillet. Virker i alle fall helt perfekt med alt på fult.

Er det noe noen vill jeg skall teste så bare si i fra!?

OM 6800 er en bedre serie Dr... jeg i akkurat nå :laugh: , vær snill de som er på denne posten å skriv reply bare om x800pro tester osv.

Kan du ta en test i Generals Zero Hour med 1600x1200 ???

Hmm.. trodde Generals kun støttet opp til 1280x960 eller så?

c&c generals og zero hour støtter 1600x1200 :)

Funker glimmrende på min bærbar med den oppløsninga..

Lenke til kommentar
Menne tenkte litt på overclockinga også...dem har jo bare greid å overclocke Sapphire til nå. Vertfall som jeg har hørt om....

Kan du poste de forbanna bildene?

Menne tenkte litt på overclockinga også...dem har jo bare greid å overclocke Sapphire til nå. Vertfall som jeg har hørt om....

Feil, PowerColor har også blitt klokket ;)

Endret av Merlin
Lenke til kommentar

Rart asso, jeg har enda ikke fått bildene...sitter og trykker på outlook hele veien :cry:

simalarion, ta bilde av sekken du fikk også :thumbup:

Har enda ikke fått bildene....så jeg stikker å kjøper meg noe mat (grandi). Kommer tilbake om 10-15 minutter :)

Endret av jihn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...