simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Har du fått dem? fire nye bilder? Skall ta noen av colin mcrae 4 oxo Lenke til kommentar
spetter Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Colin mcrae 4: Med mitt 9800pro lugget det enkelte ganger dette er nå borte + at fps har steget betraktlig (fartfølelsen er bedre), selve grafikken ser jeg ikke så mye forkjell på, utrolig bra er den uansett. Det er dette spillet jeg spiller mest og er storfornøyd med restultatet (Har ratt oxo ) Vietnam: Ingen merkbare forkjeller her, noe som heller ikke haddet vært nødvendig da det virket perfekt fra før. Det er heller ikke den "store" grafikken i dette spillet. Virker i alle fall helt perfekt med alt på fult. Er det noe noen vill jeg skall teste så bare si i fra!? OM 6800 er en bedre serie Dr... jeg i akkurat nå , vær snill de som er på denne posten å skriv reply bare om x800pro tester osv. Kan du ta en test i Generals Zero Hour med 1600x1200 ??? Hmm.. trodde Generals kun støttet opp til 1280x960 eller så? c&c generals og zero hour støtter 1600x1200 Funker glimmrende på min bærbar med den oppløsninga.. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Menne tenkte litt på overclockinga også...dem har jo bare greid å overclocke Sapphire til nå. Vertfall som jeg har hørt om.... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Menne tenkte litt på overclockinga også...dem har jo bare greid å overclocke Sapphire til nå. Vertfall som jeg har hørt om.... Kan du poste de forbanna bildene? Menne tenkte litt på overclockinga også...dem har jo bare greid å overclocke Sapphire til nå. Vertfall som jeg har hørt om.... Feil, PowerColor har også blitt klokket Endret 1. juni 2004 av Merlin Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jepp, og klokket bedre en Sapphire:) Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har ikke fått de nye bildene enda.... Ahhh oki, hvis PC og har blitt overclocka tror jeg at jeg går for dem siden du får en bag/sekk med Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 enda en som er blitt frelst;) Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Rart asso, jeg har enda ikke fått bildene...sitter og trykker på outlook hele veien simalarion, ta bilde av sekken du fikk også Har enda ikke fått bildene....så jeg stikker å kjøper meg noe mat (grandi). Kommer tilbake om 10-15 minutter Endret 1. juni 2004 av jihn Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Enda ikke fått dem? de står på sent sender de igjen da Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Du kan sende de til meg imens Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 *prøve å være lur og vente til jul med å kjøpe det* Lenke til kommentar
TDK Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 vente, vente, vente på bilder Bildene ser unektelig gode ut! Men ikke noen stor forskjell fra mitt 9800xt.... Kjører du med aa og af? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 OMG, stakk ned på postkontoret for å hente X800 PRO nå... Det har kommet nå, men det var selvfølgelig han gamle,sure gubben som jobba der, og han villle ikke gi meg pakka for kl 7! OMFG Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Sender colin mcrae 4 bildene om noen er intresert (imponerendet) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Er det en viss tid man kan få pakke der? heheh Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 bare få de opp her, så er jeg fornøyd:) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Du kan godt sende de til [email protected] Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Er det en viss tid man kan få pakke der? heheh Pleier å få den med en gang kl 16.30, men nå var han sure typen der, og han ville ikke gi meg pakka før kl 19.00 OMG Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Uff, kjipern! Men da veit du ihvertfall at pakken er der, du har da noe å glede deg til! Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) De nye bildene er på vei opp nå, FarCry Og jeg har definetivt ingenting å utsette på disse bildene heller... ColinMcRaen screenies i samme mappa 2stk Endret 1. juni 2004 av jihn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg