Kasp Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Beste er vel tinn. Hvorfor? Har en rull med tinn, men det må man jo smelte på Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 BRUK EN BLYANT SOM DET STÅR 2C ELLER 3C PÅ. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 BRUK EN BLYANT SOM DET STÅR 2C ELLER 3C PÅ. Har en blyant som det står "HB=2,5"... Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) det går ikke har prøvd det du må ha C Endret 11. juni 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 det går ikke har prøvd detdu må ha C Hvis jeg ikke har det, hva kan jeg bruke da? Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) kan prøve med en blyant nr2 og se. hvist det ikke går så er det bare og vaske det vekk (med en q tips) Endret 11. juni 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Prøv med vanlig blyant Skal gjøre det straks, kommer tilbake om 30min-1time for å si hvordan det gikk EDIT: Måtte jeg skrape de to punktene til jeg kom til kobberet for å få kontakt?? Endret 11. juni 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Prøv med vanlig blyant Skal gjøre det straks, kommer tilbake om 30min-1time for å si hvordan det gikk Okey, krysser fingrene for deg Lenke til kommentar
anti Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Fikk mitt Sapphire X800Pro VIVO i dag. Har ad stepping og det ender også på .1, minnet er 1.6ns, likt som de andre som har vivo kort her virker det som. Har prøvd to ganger å connect punkt 1-4 på coren uten hell. Har brukt en conductive paint som jeg kjøpte på Clas Ohlson, men den er fryktelig vanskelig å påføre. Den er veldig seig og stivner nesten før jeg når fram til punktene med. Var det metall-tuppen på pennen du brukte JimRamse? Ville være forsiktig så jeg prøvde å unngå bruke noe med metall, så prøvde å påføre det med tuppen på en tannpirker. Brukte også maskeringstape på sidene av punktene, ble overraska over hvor små de faktisk er. Skal nok prøve igjen senere, men må finne en bedre metode enn den jeg har brukt for å påføre lakken. Lenke til kommentar
nosto Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Fikk mitt Sapphire X800Pro VIVO i dag. Har ad stepping og det ender også på .1, minnet er 1.6ns, likt som de andre som har vivo kort her virker det som. Har prøvd to ganger å connect punkt 1-4 på coren uten hell. Har brukt en conductive paint som jeg kjøpte på Clas Ohlson, men den er fryktelig vanskelig å påføre. Den er veldig seig og stivner nesten før jeg når fram til punktene med. Var det metall-tuppen på pennen du brukte JimRamse? Ville være forsiktig så jeg prøvde å unngå bruke noe med metall, så prøvde å påføre det med tuppen på en tannpirker. Brukte også maskeringstape på sidene av punktene, ble overraska over hvor små de faktisk er. Skal nok prøve igjen senere, men må finne en bedre metode enn den jeg har brukt for å påføre lakken. har du multimeter?hvis du har så mål punkt 1 og 4 er det kontakt skal det slå ut med høyetall og så gå tilbake til null/piper gjør det å.kan ikke se at det er laser cute på vivo korta mellom punkt en og fire Lenke til kommentar
anti Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har desverre ikke tilgang til et multimeter her, så får ikke målt. Men kunne ikke se noe lasercut nei. Lenke til kommentar
nosto Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Venter nå på at Nikkor kommer, så har jeg tenkt til å modde kortet till 16pipelines.Tenkte da å ta en blyantstrek mellom de 2 punktene til venstre, for så å teipe over det hele med gjennomsiktig teip slik at det holder. Vil dette funke? Mulig at det funker. Bør nok bruke noe som leder strøm bedre for å være sikker. Ville ihvertfall jeg gjort (har jeg gjort) Som hva? Har ikke sånn sølvlakk i hus, noe annet som alle har, som jeg kan bruke? Biltema har sånn lakk som jeg brukte. Du bare sier at du trenger noe til å fikse varmeledningene i bakvinduet på bilen. Da får du en liten flaske som ser ut som en neglelagg flaske. Dette leder strøm veldig bra. Ikke bruk den til å pensle med som følger med. Alt for stor. Jeg brukte tuppen på en penn, å dyppet oppi det, å lagde strek med. du har ikke lager nr på flaska var på biltema i oslo og spurte ,kjerringa så bare dumt på meg Lenke til kommentar
nosto Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Har desverre ikke tilgang til et multimeter her, så får ikke målt. Men kunne ikke se noe lasercut nei. flasher du biosen til xt så har du et xt kort med 12 pipelins iden står som 4a50 og det er xt id Lenke til kommentar
nosto Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 DETTE var da interessant det gikk bra? Lenke til kommentar
anti Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 flasher du biosen til xt så har du et xt kort med 12 pipelins iden står som 4a50 og det er xt id Hmm, interessant. Har du samme kort og har gjort dette? Id'en står jo som 4A49 og den har ikke forandret seg på noen av non-vivo kortene etter flashing til xt-bios. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 DETTE var da interessant har du tenkt å modde kortet til 16pipes snart? det er kjedelig å vente lissom Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Prøvde nå, fortsatt 12.. Skal prøve igjen, brb.. Lenke til kommentar
nosto Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 flasher du biosen til xt så har du et xt kort med 12 pipelins iden står som 4a50 og det er xt id Hmm, interessant. Har du samme kort og har gjort dette? Id'en står jo som 4A49 og den har ikke forandret seg på noen av non-vivo kortene etter flashing til xt-bios. har du flasha a?det har noe med ad og aa ad er 4a50 og aa er 4a49 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg