TDK Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Mitt er vannkjølt, har kanskje noe å si det også. Man som sagt andre plasser her også. OC potensialet er forskjellige på alle kortene Har X800 serien samme feste mekanisme som 9800 serien? Eller måtte du modde kjøleblokken selv? Hvis du kjøpte den, hvilket merke? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Helt likt til 9800Pro festene Lenke til kommentar
TDK Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Takk JimRamse. Hva idler kortet ditt på? load? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Takk JimRamse. Hva idler kortet ditt på? load? Ikke sett på. Kan sjekke det ikveld. Ditt da? Endret 11. juni 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
TDK Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Nei jeg bare lurte, jeg har ikke noe X800 kort ennå. Jeg regner med å få mitt X800XT PE hjem rett etter lanseringen i USA. Har en onkel som tar det med hjem.... Jeg tenkte at det kunne være greit og vite ca temp på kortet, og hvordan tempen er i forhold til mitt 9800XT. Vurderer også og kjøpe vannkjøling om en stund så det var kjekt og vite hvordan fester X800 kortene bruker. Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) simalarion dude... har du link til 3DMark testene ? Endret 11. juni 2004 av Alieu Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Edit: de var en utrolig fansy sekk foresten, høy kvalitet med utrolig mange finesser, må koste rundt 500kr i butikken den der. Hva slags ryggsekk er det? Til å bære pcen i, eller en normal sekk? Har tenkt til å kjøpe x800, så jeg prøver å finne ut hvilken bundel som er best. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Nei jeg bare lurte, jeg har ikke noe X800 kort ennå. Jeg regner med å få mitt X800XT PE hjem rett etter lanseringen i USA. Har en onkel som tar det med hjem.... Jeg tenkte at det kunne være greit og vite ca temp på kortet, og hvordan tempen er i forhold til mitt 9800XT. Vurderer også og kjøpe vannkjøling om en stund så det var kjekt og vite hvordan fester X800 kortene bruker. idle temp er 30 grader. Har ikke fått sjekket max load. Regner med temp kommer til å stige når jeg volt modder det. Skal bli morro å se om det hjelper noe. Med Blyant trikset altså. Funker det ikke, så må jeg jo til å lodde, å det tror jeg ikke jeg gidder. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Edit: de var en utrolig fansy sekk foresten, høy kvalitet med utrolig mange finesser, må koste rundt 500kr i butikken den der. Hva slags ryggsekk er det? Til å bære pcen i, eller en normal sekk? Har tenkt til å kjøpe x800, så jeg prøver å finne ut hvilken bundel som er best. Sekken er til cd'er, bærbar, 2 rom til div saker, ryggsekk stropper, en tversover stropp, ledninger og masse annet! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 13000 i 3DMARK03 JimRamse, det er utrolig bra *sikler etter kortet ditt* Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 hvor laster jeg ned 3d mark? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 hvor laster jeg ned 3d mark? www.futuremark.com Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Venter nå på at Nikkor kommer, så har jeg tenkt til å modde kortet till 16pipelines. Tenkte da å ta en blyantstrek mellom de 2 punktene til venstre, for så å teipe over det hele med gjennomsiktig teip slik at det holder. Vil dette funke? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Venter nå på at Nikkor kommer, så har jeg tenkt til å modde kortet till 16pipelines.Tenkte da å ta en blyantstrek mellom de 2 punktene til venstre, for så å teipe over det hele med gjennomsiktig teip slik at det holder. Vil dette funke? Mulig at det funker. Bør nok bruke noe som leder strøm bedre for å være sikker. Ville ihvertfall jeg gjort (har jeg gjort) Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Venter nå på at Nikkor kommer, så har jeg tenkt til å modde kortet till 16pipelines.Tenkte da å ta en blyantstrek mellom de 2 punktene til venstre, for så å teipe over det hele med gjennomsiktig teip slik at det holder. Vil dette funke? Mulig at det funker. Bør nok bruke noe som leder strøm bedre for å være sikker. Ville ihvertfall jeg gjort (har jeg gjort) Som hva? Har ikke sånn sølvlakk i hus, noe annet som alle har, som jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Venter nå på at Nikkor kommer, så har jeg tenkt til å modde kortet till 16pipelines.Tenkte da å ta en blyantstrek mellom de 2 punktene til venstre, for så å teipe over det hele med gjennomsiktig teip slik at det holder. Vil dette funke? Bør funke det. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Venter nå på at Nikkor kommer, så har jeg tenkt til å modde kortet till 16pipelines.Tenkte da å ta en blyantstrek mellom de 2 punktene til venstre, for så å teipe over det hele med gjennomsiktig teip slik at det holder. Vil dette funke? Mulig at det funker. Bør nok bruke noe som leder strøm bedre for å være sikker. Ville ihvertfall jeg gjort (har jeg gjort) Som hva? Har ikke sånn sølvlakk i hus, noe annet som alle har, som jeg kan bruke? Biltema har sånn lakk som jeg brukte. Du bare sier at du trenger noe til å fikse varmeledningene i bakvinduet på bilen. Da får du en liten flaske som ser ut som en neglelagg flaske. Dette leder strøm veldig bra. Ikke bruk den til å pensle med som følger med. Alt for stor. Jeg brukte tuppen på en penn, å dyppet oppi det, å lagde strek med. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Venter nå på at Nikkor kommer, så har jeg tenkt til å modde kortet till 16pipelines.Tenkte da å ta en blyantstrek mellom de 2 punktene til venstre, for så å teipe over det hele med gjennomsiktig teip slik at det holder. Vil dette funke? Mulig at det funker. Bør nok bruke noe som leder strøm bedre for å være sikker. Ville ihvertfall jeg gjort (har jeg gjort) Som hva? Har ikke sånn sølvlakk i hus, noe annet som alle har, som jeg kan bruke? Biltema har sånn lakk som jeg brukte. Du bare sier at du trenger noe til å fikse varmeledningene i bakvinduet på bilen. Da får du en liten flaske som ser ut som en neglelagg flaske. Dette leder strøm veldig bra. Ikke bruk den til å pensle med som følger med. Alt for stor. Jeg brukte tuppen på en penn, å dyppet oppi det, å lagde strek med. Tror jeg prøver med bly først, så kjøper jeg sånn i morra hvis det ikke funker, takk for raske svar Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Beste er vel tinn. Hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg