Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)

Anbefalte innlegg

Mitt er vannkjølt, har kanskje noe å si det også. Man som sagt andre plasser her også. OC potensialet er forskjellige på alle kortene

Har X800 serien samme feste mekanisme som 9800 serien?

Eller måtte du modde kjøleblokken selv?

Hvis du kjøpte den, hvilket merke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei jeg bare lurte, jeg har ikke noe X800 kort ennå.

Jeg regner med å få mitt X800XT PE hjem rett etter lanseringen i USA.

Har en onkel som tar det med hjem....

Jeg tenkte at det kunne være greit og vite ca temp på kortet, og hvordan tempen er i forhold til mitt 9800XT.

Vurderer også og kjøpe vannkjøling om en stund så det var kjekt og vite hvordan fester X800 kortene bruker.

Lenke til kommentar
Nei jeg bare lurte, jeg har ikke noe X800 kort ennå.

Jeg regner med å få mitt X800XT PE hjem rett etter lanseringen i USA.

Har en onkel som tar det med hjem....

Jeg tenkte at det kunne være greit og vite ca temp på kortet, og hvordan tempen er i forhold til mitt 9800XT.

Vurderer også og kjøpe vannkjøling om en stund så det var kjekt og vite hvordan fester X800 kortene bruker.

idle temp er 30 grader. Har ikke fått sjekket max load. Regner med temp kommer til å stige når jeg volt modder det. Skal bli morro å se om det hjelper noe. Med Blyant trikset altså. Funker det ikke, så må jeg jo til å lodde, å det tror jeg ikke jeg gidder.

Lenke til kommentar
Edit: de var en utrolig fansy sekk foresten, høy kvalitet med utrolig mange finesser, må koste rundt 500kr i butikken den der.

Hva slags ryggsekk er det?

Til å bære pcen i, eller en normal sekk?

Har tenkt til å kjøpe x800, så jeg prøver å finne ut hvilken bundel som er best.

Sekken er til cd'er, bærbar, 2 rom til div saker, ryggsekk stropper, en tversover stropp, ledninger og masse annet!

Lenke til kommentar

Venter nå på at Nikkor kommer, så har jeg tenkt til å modde kortet till 16pipelines.

Tenkte da å ta en blyantstrek mellom de 2 punktene til venstre, for så å teipe over det hele med gjennomsiktig teip slik at det holder.

Vil dette funke?

Lenke til kommentar
Venter nå på at Nikkor kommer, så har jeg tenkt til å modde kortet till 16pipelines.

Tenkte da å ta en blyantstrek mellom de 2 punktene til venstre, for så å teipe over det hele med gjennomsiktig teip slik at det holder.

Vil dette funke?

Mulig at det funker. Bør nok bruke noe som leder strøm bedre for å være sikker. Ville ihvertfall jeg gjort (har jeg gjort)

Lenke til kommentar

Vil dette funke?

Mulig at det funker. Bør nok bruke noe som leder strøm bedre for å være sikker. Ville ihvertfall jeg gjort (har jeg gjort)

Som hva?

Har ikke sånn sølvlakk i hus, noe annet som alle har, som jeg kan bruke?

Lenke til kommentar

Vil dette funke?

Bør funke det.

Lenke til kommentar

Vil dette funke?

Som hva?

Biltema har sånn lakk som jeg brukte. Du bare sier at du trenger noe til å fikse varmeledningene i bakvinduet på bilen. Da får du en liten flaske som ser ut som en neglelagg flaske. Dette leder strøm veldig bra. Ikke bruk den til å pensle med som følger med. Alt for stor. Jeg brukte tuppen på en penn, å dyppet oppi det, å lagde strek med.

Lenke til kommentar

Vil dette funke?

Som hva?

Biltema har sånn lakk som jeg brukte. Du bare sier at du trenger noe til å fikse varmeledningene i bakvinduet på bilen. Da får du en liten flaske som ser ut som en neglelagg flaske. Dette leder strøm veldig bra. Ikke bruk den til å pensle med som følger med. Alt for stor. Jeg brukte tuppen på en penn, å dyppet oppi det, å lagde strek med.

Tror jeg prøver med bly først, så kjøper jeg sånn i morra hvis det ikke funker, takk for raske svar :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...