Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må se på linje 3 etter koden.

GA89991.jpg

Min har: GA9001.1

Men de vet ikke garantert hvilkne kjerner det går på enda. Er for nytt enda. Om en mnd eller to, skal du se de vet akkurat hvilkne kjerner det går an å modde :)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Ser du HER så ser man at den steppingen er X800XT PE kjerne, og min har akkurat samme stepping som den X800XT PE kjerna..

Jeg kikka på kjerna til morgenen i dag, og da så jeg ikke noe laserkutt mellom pipelines`ene..

Har jeg faktisk et X800XT PE som ikke er flashet?

Lenke til kommentar
Ser du HER så ser man at den steppingen er X800XT PE kjerne, og min har akkurat samme stepping som den X800XT PE kjerna..

Jeg kikka på kjerna til morgenen i dag, og da så jeg ikke noe laserkutt mellom pipelines`ene..

Tvilsomt, for da hadde du fått opp 16 pipelines. Start ATi Tool, å gå på sjekk der. Tviler veldig på det for å si det sånn. Men det kan jo godt være at det kan moddes da. Eneste forskjellen på X800Pro å X800XT biosen er Frekvensen på Core å Mem. Jeg fikk ingen ytelses økning fra å kjøre X800Pro /m 16pipelines @ XT hastighet fremfor å flashe med XT bios

Lenke til kommentar
Tester ut Atitool nå, er nå oppe i 520 core. Jeg lurer på hvor høyt man kan gå før det blir for varmt og er den testen som følger med atitool til å stole på?

Kjører min helt fint på 550 til vanlig. Har vært oppe i 570 i 3DMark uten aritfacts. Minne kjører jeg til vanlig på 575, men har kjørt det helt på 600 i 3DMark uten artifacts

Bare å teste det :D

Lenke til kommentar

Tvilsomt, for da hadde du fått opp 16 pipelines. Start ATi Tool, å gå på sjekk der. Tviler veldig på det for å si det sånn. Men det kan jo godt være at det kan moddes da. Eneste forskjellen på X800Pro å X800XT biosen er Frekvensen på Core å Mem. Jeg fikk ingen ytelses økning fra å kjøre X800Pro /m 16pipelines @ XT hastighet fremfor å flashe med XT bios

det han sier stemmer det

det er et xt kort med 12p core er xt ad.ramen er 416 gc16 og det er xt

men hjelper ikke å flashe det.når du har flashet det så er det et reint xt kort med 12 pipelines :( men tror det er moddbart

Endret av nosto
Lenke til kommentar

Jeg får ikke startet ATItool eller RivaTuner, så skal formatere når jeg kommer hjem fra skolen som jeg sitter på nå :p

Har prosjekt ;) digg.

Kommer med update rundt kl 15.30..

Lenke til kommentar

I ati tool fikk jeg artifacts når jeg prøvde 550 - 575, hva betyr det?, Kortet mitt er fra kompletts første leverangseav powercolor x800pro, de skall være x800xt pe kort man trenger bare å flashe kortet, er oxo modbart til 16 pipelines. Skulle tro mitt kort tålte like mye?

Edit: Noen som har prøvd Omega driveren på x800pro?

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
I ati tool fikk jeg artifacts når jeg prøvde 550 - 575, hva betyr det?, Kortet mitt er fra kompletts første leverangseav powercolor x800pro, de skall være x800xt pe kort man trenger bare å flashe kortet, er oxo modbart til 16 pipelines. Skulle tro mitt kort tålte like mye?

Mitt er vannkjølt, har kanskje noe å si det også. Man som sagt andre plasser her også. OC potensialet er forskjellige på alle kortene

Lenke til kommentar

Det er nokk det at du har vannkjøling som gjør susen for deg, default viftene er jo ikke akkurat geniale :no: , skulle ønske noen av produsentene var like "hårete" som nvidia sine (nå har jeg jo sett et kult x800pro his icq kort, bortsett fra det er det jo kunn atis default vifte på dem)

Lenke til kommentar
I ati tool fikk jeg artifacts når jeg prøvde 550 - 575, hva betyr det?, Kortet mitt er fra kompletts første leverangseav powercolor x800pro, de skall være x800xt pe kort man trenger bare å flashe kortet,  er oxo modbart til 16 pipelines. Skulle tro mitt kort tålte like mye?

Mitt er vannkjølt, har kanskje noe å si det også. Man som sagt andre plasser her også. OC potensialet er forskjellige på alle kortene

Denne du har??? :p

Lenke til kommentar
I ati tool fikk jeg artifacts når jeg prøvde 550 - 575, hva betyr det?, Kortet mitt er fra kompletts første leverangseav powercolor x800pro, de skall være x800xt pe kort man trenger bare å flashe kortet,  er oxo modbart til 16 pipelines. Skulle tro mitt kort tålte like mye?

Denne du har??? :p

Dette jeg har

ax800pro_l.jpg

Men som sagt så har jeg vannkjøling på det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...