nosto Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 hvis det står gc16, ja da har du 1.6 da kan du flashe til xt. du er bra heldig da men jeg skal selge mitt og kjøpe xt pe. ps holder på med noen nye bilder av splinter cell - battlefield vietnam - doom 3 . (ja jeg har prøvd virket ikke på mitt kort, så jeg skal selge det billig) det er flere pro kort med 413 ram gc16 men er nr aa? ad? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 hvis det står gc16, ja da har du 1.6 da kan du flashe til xt. du er bra heldig da men jeg skal selge mitt og kjøpe xt pe. ps holder på med noen nye bilder av splinter cell - battlefield vietnam - doom 3 . (ja jeg har prøvd virket ikke på mitt kort, så jeg skal selge det billig) Syns jeg fortjente litt flaks nå.., digg med 1,6ns da! Da blir det nok modding til XT så snart jeg har sett hvordan det gikk med X800PRO ---> X800XT modden til Jim Ramse.. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 hvis det står gc16, ja da har du 1.6 da kan du flashe til xt. du er bra heldig da men jeg skal selge mitt og kjøpe xt pe. ps holder på med noen nye bilder av splinter cell - battlefield vietnam - doom 3 . (ja jeg har prøvd virket ikke på mitt kort, så jeg skal selge det billig) det er flere pro kort med 413 ram gc16 men er nr aa? ad? aa? ad?, mener du på GPU? Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 på mine minne brikker står det gc 20 arggg Lenke til kommentar
nosto Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) hvis det står gc16, ja da har du 1.6 da kan du flashe til xt. du er bra heldig da men jeg skal selge mitt og kjøpe xt pe. ps holder på med noen nye bilder av splinter cell - battlefield vietnam - doom 3 . (ja jeg har prøvd virket ikke på mitt kort, så jeg skal selge det billig) det er flere pro kort med 413 ram gc16 men er nr aa? ad? aa? ad?, mener du på GPU? ja.nr på toppen 215raacga 11f/215radcga 11f Endret 10. juni 2004 av nosto Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 hvis det står gc16, ja da har du 1.6 da kan du flashe til xt. du er bra heldig da men jeg skal selge mitt og kjøpe xt pe. ps holder på med noen nye bilder av splinter cell - battlefield vietnam - doom 3 . (ja jeg har prøvd virket ikke på mitt kort, så jeg skal selge det billig) det er flere pro kort med 413 ram gc16 men er nr aa? ad? aa? ad?, mener du på GPU? ja.nr på toppen 215raacga 11f/215radcga 11f Arghh, glemte å skrive opp, kan gjøre det igjen i morra Forresten, hva skal den steppingen si meg? Lenke til kommentar
nosto Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 hvis det står gc16, ja da har du 1.6 da kan du flashe til xt. du er bra heldig da men jeg skal selge mitt og kjøpe xt pe. ps holder på med noen nye bilder av splinter cell - battlefield vietnam - doom 3 . (ja jeg har prøvd virket ikke på mitt kort, så jeg skal selge det billig) Syns jeg fortjente litt flaks nå.., digg med 1,6ns da! Da blir det nok modding til XT så snart jeg har sett hvordan det gikk med X800PRO ---> X800XT modden til Jim Ramse.. tror du bare kan flashe .ser du en laser kutt mellom punkt1 og 4? Lenke til kommentar
nosto Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) hvis det står gc16, ja da har du 1.6 da kan du flashe til xt. du er bra heldig da men jeg skal selge mitt og kjøpe xt pe. ps holder på med noen nye bilder av splinter cell - battlefield vietnam - doom 3 . (ja jeg har prøvd virket ikke på mitt kort, så jeg skal selge det billig) det er flere pro kort med 413 ram gc16 men er nr aa? ad? aa? ad?, mener du på GPU? ja.nr på toppen 215raacga 11f/215radcga 11f Arghh, glemte å skrive opp, kan gjøre det igjen i morra Forresten, hva skal den steppingen si meg? er det aa er det prokort er det ad er xtkort i og med at ramen er xt 416 gc16 Endret 10. juni 2004 av nosto Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) hvis det står gc16, ja da har du 1.6 da kan du flashe til xt. du er bra heldig da men jeg skal selge mitt og kjøpe xt pe. ps holder på med noen nye bilder av splinter cell - battlefield vietnam - doom 3 . (ja jeg har prøvd virket ikke på mitt kort, så jeg skal selge det billig) Syns jeg fortjente litt flaks nå.., digg med 1,6ns da! Da blir det nok modding til XT så snart jeg har sett hvordan det gikk med X800PRO ---> X800XT modden til Jim Ramse.. bra du fikk et kort som fungerte men skal du modde kortet ditt,håper du vet hva du gjør nå.. har du prøvd noen 3d mark eller 1600x1200 max AA/AF i spill ? Endret 10. juni 2004 av Traxco Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 hvilken av disse to skal jeg velge.? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301009&cks=PRL http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3154 prisen er litt mindre men ytelsen er vel det samme. Lenke til kommentar
nosto Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 hvilken av disse to skal jeg velge.?http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301009&cks=PRL http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3154 prisen er litt mindre men ytelsen er vel det samme. ta vivo to kort som har kommet med 416ram gc16+xtcore ad Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 hvilken av disse to skal jeg velge.?http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301009&cks=PRL http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3154 prisen er litt mindre men ytelsen er vel det samme. Ville gått for ASUS kortet om du er ute etter heftigere utseende og bra bundle. ellers er det vel kanskje ikke verdt de 400 ekstra? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) 4590 for x800xt og jeg betalte 4200 for x800pro . Men jeg fikk det tidlig, det hvar verdt det. Dessuten har jeg et modbart kort (men jeg haddet for f... betalt 300 kr til for et xt ) Jeg har sendt nye bilder til jihn (vietnam 1600*1200, alt på fult i windows + i spillet), men han har vist tatt ferie fra forumet. Edit: det ruller på 54-60 fps på de instillingene Endret 10. juni 2004 av simalarion Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) ja jeg har bilder av doom 3 nu. var konge spill Endret 10. juni 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
jihn Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei folkens, har tatt litt ferie... Skal ha ferie fra i morgen(fredag) Så har pakka og gjort alt klart...men er tilbake på onsdag eller torsdag neste uke. BFvietnam bilder finner dere her. Hvis kirjogra sender bildene på ny skal jeg legge dem opp, dem har ikke kommet fram.... merkelig dette asso Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) jeg holder på og sende til deg doom 3 nu sånn nu skal du ha det Endret 10. juni 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Da var Modden på plass. Brukte denne "flytende ledningen" for å få kontakt mellom punktene. Var sinnsykt lite. Man må være satans forsiktige for ikke å få for mye. http://home.broadpark.no/~rsoreid/24b.JPG Etter at jeg hadde fått kontakt, startet jeg den opp, å gikk inn i ATi Tool. Hva ventet meg der? Jo 16 Pipelines istedet for de 12 som er i X800Pro orginalt. Flashet til X800XT, å kortet kom opp med X800XT hastigheter, men Windows kjente det fremdeles igjen som X800Pro. Etter en liten titt på Xtremesystems viste at dette var ett problem mange hadde. Der er også mange som påstår at de får mer hastighet på minne med X800XT biosen, men dette merket ikke jeg noe til. Får frem en Ragetheater i Enhetslista, å denne er jo ikke på kortet, så den må man bare disable. Siden Windows ikke ville kjenne igjen kortet som X800XT, så Flashet jeg tilbake til X800Pro biosen. Fikk da samme poeng hvis jeg klokket opp til X800XT hastighet. Vil heller ha ett JÆVLI raskt X800Pro /m 16 Pipelines, eller ha ett X800XT som ikke lar seg klokke så mye. Ytelsen er jo lik Her er ett par bilder fra 3DMark2003 etter at modden er på plass. Regner med dette må være ny Norgesrekord 16 Pipelines 3dMark2003 Endret 11. juni 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Utrolig nice Jim Ramse! En vakker dag skal jeg slå rekorden din Men en ting: Jeg har et problem. Jeg har avinstallert alle drivere og sletta dem manualt og med Driver Cleaner. Deretter installerte jeg Catalyst 4,6.. Så skulle jeg sjekke RivaTuner, men der kom jeg ikke inn på overklokkingsdelen, den var bare borte! Så prøvde jeg ATItool som fulgte med, også måtte jeg velge skjermkort jeg hadde, valgte X800PRO, men da kom det "Error, screencard not supported".l Det rare er at i instillinger for skjerm, så står det at AGP8x er "off" og det står at Fastwrite er på, men i boksen vedsidenav, står det at den er "Off". Blir jeg nødt til å formaterer her eller? EDIT: Når jeg bruker Driver Cleaner, så kommer det bare "File not found" mange ganger... EDIT2: På ATI tool så kan jeg velge mellom X800PRO, X800PRO secondary og GeForce 2 MX, hadde GeForce kortet før jeg putta inn X800PRO kortet, men det er jo avinstallert! Endret 11. juni 2004 av Kasp Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Kjør Driver cleaner på ATI valget, å Nvidia valget. Ta også å fjern alle ATI / Nvidia mappene du finner på C:\ partisjonen. Hvis ikke dette funker, så må du nok formatere. Virker som overklokkingen ikke funker pga noe driver tull. Må nok få fjernet alle rester av de gamle, å lagt inn den nyeste ja. Hvis ikke er det bare å kjøre en format C:\ Er nok ikke lenge Scoren min er høyest nei, men det er litt morro for meg så lenge det varer da Endret 11. juni 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg