Merlin Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 kult dette. http://forums.guru3d.com/showthread.php?s=&threadid=91628 Ja, selv om ytelsen i Doom3 ikke var noe og hoppe i taket over... Tipper 6800 blir bedere der, men resten så meget nice ut. Hva kan jeg si: Nice pics Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 det er noe feil på nette mitt nu, men se på dette har dem klart det nu ? engelsken min er ikke så bra så http://www.rage3d.com/board/showthread.php...30&pagenumber=2 Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Da er Asus kortet i burken min. Her er litt resultater 3DMark2001 3DMark2003 Funker bra dette. Skal teste å modde det til helga tenker jeg 25000 i 3d mark..er helt stum jeg Lenke til kommentar
Lars K. Rønes Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg bruker heller å gå inn i "settings" Scenery library" og legge inn sceneryet.. Da trenger ikke du å editere scenery.cfg, og risikoen for å lage krøll i scenery.cfg filen minker drastisk.. Føkker du den filen, så må du finne frem igjen FS CD'ene skjønner du, dersom du ikke var smart nok til å ta backup først da.. Lars mener du legge filene i "addon scenery"(scenery,texture)? eller er det slik at man kan adde scenery fra fs 2002 eller 2000 ? synes også dette var vanskelig,har kun prøvd og legge in ekstra fly.. du skriver :Scenery library,finner ikke den mappen ! Spiller ingen rolle på hvor du legger sceneryet ditt på harddisken.. Når du starter opp FS, så har du det blå vinduet der du velger fly osv. I margen til venstre der alle knappene er finner du en som heter "Settings" Da får du opp en meny der du velger display settings, realisme, key assignments osv. På samme bildet finner du "Scenery library", der ligger en katalog over alle sceneryene du har inne.. Klikk "Add area.." og du kan bla frem til der du plasserte sceneryet ditt og legge det inn i simulatoren, husk å restarte FS etter du har lagt inn noe.. Og vel "Use scenery direct" eller lignende, og IKKE cache funksjonen... Den spiser bare opp minne, og har egentlig ikke noen effekt sålenge du har noenlunde oppegående HD'er.. Lars Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) simalarion,har du testet kortet ditt i 3d mark 2001 ? tenke på,uten og overklokke ? kan man få rundt 20000 i score med en xp 3000-3200+ ? Endret 8. juni 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg bruker heller å gå inn i "settings" Scenery library" og legge inn sceneryet.. Da trenger ikke du å editere scenery.cfg, og risikoen for å lage krøll i scenery.cfg filen minker drastisk.. Føkker du den filen, så må du finne frem igjen FS CD'ene skjønner du, dersom du ikke var smart nok til å ta backup først da.. Lars mener du legge filene i "addon scenery"(scenery,texture)? eller er det slik at man kan adde scenery fra fs 2002 eller 2000 ? synes også dette var vanskelig,har kun prøvd og legge in ekstra fly.. du skriver :Scenery library,finner ikke den mappen ! Spiller ingen rolle på hvor du legger sceneryet ditt på harddisken.. Når du starter opp FS, så har du det blå vinduet der du velger fly osv. I margen til venstre der alle knappene er finner du en som heter "Settings" Da får du opp en meny der du velger display settings, realisme, key assignments osv. På samme bildet finner du "Scenery library", der ligger en katalog over alle sceneryene du har inne.. Klikk "Add area.." og du kan bla frem til der du plasserte sceneryet ditt og legge det inn i simulatoren, husk å restarte FS etter du har lagt inn noe.. Og vel "Use scenery direct" eller lignende, og IKKE cache funksjonen... Den spiser bare opp minne, og har egentlig ikke noen effekt sålenge du har noenlunde oppegående HD'er.. Lars ok..beklager så dette selv senere i spillet men takk til gode tips Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Ja, selv om ytelsen i Doom3 ikke var noe og hoppe i taket over... Tipper 6800 blir bedere der, men resten så meget nice ut. Nå har det seg slik at den versjonen som er ute er en Alpha, det sier seg selv at den ikke er i nærheten av å være fullstendig optimalisert for f.eks ATi. Endret 8. juni 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ja, selv om ytelsen i Doom3 ikke var noe og hoppe i taket over... Tipper 6800 blir bedere der, men resten så meget nice ut. Nå har det seg slik at den versjonen som er ute er en Alpha, det sier seg selv at den ikke er i nærheten av å være fullstendig optimalisert for f.eks ATi. kunne ikke se doom 3 på den linken jeg var det flere sider ? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ja, selv om ytelsen i Doom3 ikke var noe og hoppe i taket over... Tipper 6800 blir bedere der, men resten så meget nice ut. Nå har det seg slik at den versjonen som er ute er en Alpha, det sier seg selv at den ikke er i nærheten av å være fullstendig optimalisert for f.eks ATi. kunne ikke se doom 3 på den linken jeg var det flere sider ? Tror det var på side 2 12 fps når det kommer 2 soldater er ikke akkurat noe å rope hurra for da.. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Ja, selv om ytelsen i Doom3 ikke var noe og hoppe i taket over... Tipper 6800 blir bedere der, men resten så meget nice ut. Nå har det seg slik at den versjonen som er ute er en Alpha, det sier seg selv at den ikke er i nærheten av å være fullstendig optimalisert for f.eks ATi. kunne ikke se doom 3 på den linken jeg var det flere sider ? Tror det var på side 2 12 fps når det kommer 2 soldater er ikke akkurat noe å rope hurra for da.. ja fant siden,takk til deg. synd du hadde uflask med kortet ditt,håper webshop"en er snar og gi deg et nytt Endret 8. juni 2004 av Traxco Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hmm snakker om doom 3 nå har jeg sett masse bilder både her å der........ er den sluppet ?? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Om Doom3 er sluppet? Nei. Det er ikke half life 2 heller, men de har likevel en tidlig alpha versjon av det også... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ja, selv om ytelsen i Doom3 ikke var noe og hoppe i taket over... Tipper 6800 blir bedere der, men resten så meget nice ut. Nå har det seg slik at den versjonen som er ute er en Alpha, det sier seg selv at den ikke er i nærheten av å være fullstendig optimalisert for f.eks ATi. kunne ikke se doom 3 på den linken jeg var det flere sider ? Tror det var på side 2 12 fps når det kommer 2 soldater er ikke akkurat noe å rope hurra for da.. ja fant siden,takk til deg. synd du hadde uflask med kortet ditt,håper webshop"en er snar og gi deg et nytt Hehe, takk for at du bryr deg Skal sende det tilbake i morra.., så enten i morra eller på fredag så får jeg Sapphire X800PRO, og med min ultimate flaks, så er vel det defekt også Lenke til kommentar
TDK Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Hehe, takk for at du bryr deg Skal sende det tilbake i morra.., så enten i morra eller på fredag så får jeg Sapphire X800PRO, og med min ultimate flaks, så er vel det defekt også Ikke for og ødelegge din visjon om å få kortet i morgen, men hvis du sender kortet til dem i morra får de det nok på mandag. Dermed får du det nok på fredag om en uke eller noe lignende... Eller mente du at de sendte det i morgen? Men vi får håpe at ikke det er defekt også da Endret 9. juni 2004 av TDK Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hehe, takk for at du bryr deg Skal sende det tilbake i morra.., så enten i morra eller på fredag så får jeg Sapphire X800PRO, og med min ultimate flaks, så er vel det defekt også Ikke for og ødelegge din visjon om å få kortet i morgen, men hvis du sender kortet til dem i morra får de det nok på mandag. Dermed får du det nok på fredag om en uke eller noe lignende... Eller mente du at de sendte det i morgen? Men vi får håpe at ikke det er defekt også da Han var litt dum, han bestilte Sapphire X800Pro kortet, før han hadde sendt tilbake det defekte. Sapphire kortet er vel framme i morgen. Men han må vente til, komplett sender han tilbake pengene for det defekte kortet. Så i mens, ligger kortet på postkontoret. Istedenfor kunne han bare sendt inn det defekte kortet først, og ha "byttet" med de. Hihi. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hehe, takk for at du bryr deg Skal sende det tilbake i morra.., så enten i morra eller på fredag så får jeg Sapphire X800PRO, og med min ultimate flaks, så er vel det defekt også Ikke for og ødelegge din visjon om å få kortet i morgen, men hvis du sender kortet til dem i morra får de det nok på mandag. Dermed får du det nok på fredag om en uke eller noe lignende... Eller mente du at de sendte det i morgen? Men vi får håpe at ikke det er defekt også da Jeg har penger nå til å betale Sapphire kortet, så det har ingenting med returen av Powercolor X800PRO kortet. Jeg får bare pengene tilbake fra komlett da jeg sender det inn.. U got it? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg har penger nå til å betale Sapphire kortet, så det har ingenting med returen av Powercolor X800PRO kortet.Jeg får bare pengene tilbake fra komlett da jeg sender det inn.. U got it? Nå skjønte jeg... Lykke til uansett! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg har penger nå til å betale Sapphire kortet, så det har ingenting med returen av Powercolor X800PRO kortet.Jeg får bare pengene tilbake fra komlett da jeg sender det inn.. U got it? Nå skjønte jeg... Lykke til uansett! Takk, skal lage test og guide her med modding og ytelse av X800PRO kortet Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Tatt bilder av Batlefield Vietnam på 1600*1200 full aa-af i windows alt på high fps 54-60 , sender bildene nå, blir sikkert postet i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg