Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri prøvd å klokke før jeg da... :blush:

Så får vel kansje prøve litt når jeg får den nye pcn og kort til neste uke...bare å satse på at den kommer til torsdag neste uke da.

Blir en Athlon 64 3200+ boxed, så får ta å kjøpe ny kjøler til cpu senere. Har lest at den som følger med ikke er så veldig god...den er brukbar men vistnok ikke noe til å klokke med. :cry:

Vanvittig bra JimRamse, håper jeg kommer rundt samme scoren..da er jeg vertfall fornøyd (tror jeg) :)

Wooohooo post nr 100 :laugh:

Endret av jihn
Lenke til kommentar
Med FX-53, hadde du vel fått enda bedere JimRamse?

Ikke uklokket, men hvis jeg hadde klokket FX litt så :) Folk med A64 maskiner bør også ta meg. Er vel bare det at det ikke er så mange som har X800 kort enda :)

Send kortet ditt på en helg-tur til Dp. ;)

Lenke til kommentar
Hvis x800pro takler Farcry med alt på maks, antialiasing osv i 2048x1536 oppløsning så er det bra. Hvis ikke er det bortkastede penger :)

Å hvem spiller i den oppløsningen. kSå lenge jeg kan kjøre alt på max i 1600x1200 holder det lenge for meg ihvertfall....

Lenke til kommentar
Med FX-53, hadde du vel fått enda bedere JimRamse?

Ikke uklokket, men hvis jeg hadde klokket FX litt så :) Folk med A64 maskiner bør også ta meg. Er vel bare det at det ikke er så mange som har X800 kort enda :)

Send kortet ditt på en helg-tur til Dp. ;)

Eller dp kan sende den ene Prommy'en på en helg tur til meg :)

Lenke til kommentar
Hvis x800pro takler Farcry med alt på maks, antialiasing osv i 2048x1536 oppløsning så er det bra. Hvis ikke er det bortkastede penger

Jeg tror det tar en generasjon til før det skjer.

X800XT PE (som er best i far cry med aa og af) klarer såvidt og kjøre 1600/1200 med full aa og af.

ca 37 fps som average.

Lenke til kommentar
Hvis x800pro takler Farcry med alt på maks, antialiasing osv i 2048x1536 oppløsning så er det bra. Hvis ikke er det bortkastede penger

Jeg tror det tar en generasjon til før det skjer.

X800XT PE (som er best i far cry med aa og af) klarer såvidt og kjøre 1600/1200 med full aa og af.

ca 37 fps som average.

Sant nok. Har ikke testet med AA å AF enda.......Har liksom til vane å ikke ha de på. Må kanskje forandre på det nå ;)

Lenke til kommentar
Hvis x800pro takler Farcry med alt på maks, antialiasing osv i 2048x1536 oppløsning så er det bra. Hvis ikke er det bortkastede penger :)

Å hvem spiller i den oppløsningen. kSå lenge jeg kan kjøre alt på max i 1600x1200 holder det lenge for meg ihvertfall....

Og hvem spiller 1600x1200 oppløsningen?

Dumt spørsmål egentlig :)

Høyere oppløsning = bra. Jeg klarer ikke se for meg bra grafikk med under 1600x1200 oppløsning. Alt blir bare grøt, spesielt på avstand. 2048x1536 gjør enorm forskjell.. Bevegelser blir flytende og ikke hakkete, spesielt trege bevegelser, bilde blir mere realistisk og naturtro. Jeg har testet forskjellige oppløsninger med Marine Aqua screensaver, screen'saveren' (eller screendestroyeren) min går i 2048x1536 oppløsning. Skjermen ser nesten ut som ett ekte akvarium :dribble:

Jaja, i 2048x1536 oppløsning trenger man igrunnen kun 2x antialiasing, blir det mere går det bare på bekostning av kvaliteten igjen. Alt blir grøt.

Lenke til kommentar

Det er så artig med ny generasjon med grafikkkort! Gleder meg til jeg haler iland mitt Geforce 6800 GT!

Grattis Jim Rmase med nytt kort og allting.. hmm det er så flaut at folk får bedre 3dMark 03 score enn hva jeg får i 01 :p

Lenke til kommentar

Dumt spørsmål egentlig

Høyere oppløsning = bra. Jeg klarer ikke se for meg bra grafikk med under 1600x1200 oppløsning. Alt blir bare grøt, spesielt på avstand. 2048x1536 gjør enorm forskjell.. Bevegelser blir flytende og ikke hakkete, spesielt trege bevegelser, bilde blir mere realistisk og naturtro. Jeg har testet forskjellige oppløsninger med Marine Aqua screensaver, screen'saveren' (eller screendestroyeren) min går i 2048x1536 oppløsning. Skjermen ser nesten ut som ett ekte akvarium 

Jaja, i 2048x1536 oppløsning trenger man igrunnen kun 2x antialiasing, blir det mere går det bare på bekostning av kvaliteten igjen. Alt blir grøt.

De fleste spiller i 1280/1024, mens en del spiller i 1600/1200.

2084/1536 er en alt for høy oppløsning for de fleste folk og skjermkort.

jeg antar at du bare spiller gamle spill, fordi ingen av de kortene av denne generasjon (tenker ikke på X800) klarer og dra nye spill i 2084/1536.

Lenke til kommentar

Dumt spørsmål egentlig :)

Høyere oppløsning = bra. Jeg klarer ikke se for meg bra grafikk med under 1600x1200 oppløsning. Alt blir bare grøt, spesielt på avstand. 2048x1536 gjør enorm forskjell.. Bevegelser blir flytende og ikke hakkete, spesielt trege bevegelser, bilde blir mere realistisk og naturtro. Jeg har testet forskjellige oppløsninger med Marine Aqua screensaver, screen'saveren' (eller screendestroyeren) min går i 2048x1536 oppløsning. Skjermen ser nesten ut som ett ekte akvarium :dribble:

Jeg vil ha 100Hz på skjermen når jeg spiller. Dette går greit med en god skjerm på 1600x1200. Finnes det skjermer som klarer 100Hz ved 2084/1536 ?? Da vil jeg ha en av de :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...