simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Litt merkelig det der.. Hva skjer når du forsøker å legge in patchen da? Det er ikke merklig i det hele tatt! Når det er skrevet er alle de andre spillene orginale Lenke til kommentar
t0mse Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Beklager en ørliten OT her, men siden alle snakker om FarCry hadde jeg bare ett spørsmål, så om noen kan gi meg et raskt svar skal jeg ikke mase mer. Når jeg spiller det opplever jeg hakking ved bruk av "snipersiktet"/kikkert og når jeg skyter det første skuddet på en stund. Jeg har en xp2800 og PC9800pro, fpsen er fin, men når jeg gjør noe "ekstra" så hakker den. Ville en 512mb pc3200 brikke fixe den saken? Kjører nå 2x256mb , en på pc2100, og en på 3200 (vet at det kjører på 2100 da). Takk for svar, sry igjen for "hijacken", men stoler på deres hardware kunnskaper . Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Synes du gjentar deg selv hele tiden jeg simalarion 'om far cry' Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Synes du gjentar deg selv hele tiden jeg simalarion 'om far cry' Har den følelsen selv, en liten mulighet for at noen ikke gidder å lese de første postene slik at jeg må gjenta meg selv. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hadde vært kult om du kunne uploada noen bilder av kortet, enten på en egen hjemmeside eller så kan du sende bildene til noen andre her på forumet som kan publisere dem på sin hjemmeside? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Powercolor a hit and miss brand, slightly better than Gigapuke IMO. Powercolor is notorious for underclocking their graphics cards and selling them as 'PRO's, the original PC 'R9700Pro' was really an R9700non-pro, it later had a name change to the R9700GOLD . Their cards can even arrive at reviewer's bench underclocked that way. Leste dette på Tomshardware, så er litt i tvil om jeg skal kjøpe powercolor, kjøpe sapphire heller tror jeg...er billigere og da. Men kortet virker konge d Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Tråstarter. kan du ikke vis oss oen bilder fra farcry ? har lyst til å se hvordan det ser ut OT: Noen som vet når X880XT PE kommer ? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har sendt ham pm nå, tilbudt meg å legge evt bilder ut på nett hvis han sender til meg Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Powercolor a hit and miss brand, slightly better than Gigapuke IMO. Powercolor is notorious for underclocking their graphics cards and selling them as 'PRO's, the original PC 'R9700Pro' was really an R9700non-pro, it later had a name change to the R9700GOLD . Their cards can even arrive at reviewer's bench underclocked that way. Mulig dette var tilfelle på 9700 modellene. Men på 9800 pro modellene var jo faktisk powercolor kortene klokket høyere enn de andre produsentenes kort. http://www.nordichardware.com/reviews/grap.../index.php?ez=7 Tror nok du kan kjøpe et powercolor kort uten å bekymre deg for kvaliteten. Selv har jeg bestilt sapphire, men det var bare fordi de opprinnelig skulle komme inn før PC kortene. Noe de altså ikke gjorde... Endret 1. juni 2004 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Powercolor a hit and miss brand, slightly better than Gigapuke IMO. Powercolor is notorious for underclocking their graphics cards and selling them as 'PRO's, the original PC 'R9700Pro' was really an R9700non-pro, it later had a name change to the R9700GOLD . Their cards can even arrive at reviewer's bench underclocked that way. Mulig dette var tilfelle på 9700 modellene. Men på 9800 pro modellene var jo faktisk powercolor kortene klokket høyere enn de andre produsentenes kort. http://www.nordichardware.com/reviews/grap.../index.php?ez=7 Tror nok du kan kjøpe et powercolor kort uten å bekymre deg for kvaliteten. Selv har jeg bestilt sapphire, men det var bare fordi de opprinnelig skulle komme inn før PC kortene. Noe de altså ikke gjorde... lurer på hvilket kort-merke på X800 serien som klokker mest Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har sendt ham pm nå, tilbudt meg å legge evt bilder ut på nett hvis han sender til meg Bra Lenke til kommentar
timmstokke Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 så bundelen på sapphire nå som innholder tomb raider ikke noe hl2 kupong. <snip> Er det ikke HL2 kupong med i Sapphire bundlen? Jeg hadde inntrykk av at det var med Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Er det ikke HL2 kupong med i Sapphire bundlen? Jeg hadde inntrykk av at det var med Det skal komme snart, det er de første kortene det ikke følger med Lenke til kommentar
mellvar Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Simalarion! Kan du teste ut LOCK ON: MODERN AIR COMBAT ?? Med alt av grafikk på max og høy oppløsning, skulle nok x800 få kjørt seg. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hmmmm, når kommer HL2 kupongen da...vil ha den... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hmmmm, når kommer HL2 kupongen da...vil ha den... tipper den vil komme med x800xt Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Leste om asus sitt x800 XT. Sto ikke noe om HL2 http://www.asus.com/products/vga/ax800xt/overview.htm Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Leste om asus sitt x800 XT. Sto ikke noe om HL2 http://www.asus.com/products/vga/ax800xt/overview.htm kanskje ikke asus kanskje PC ?---who knows. time will show Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har du kjøpt kortet i utlanet eller? finner ingjen som har det inne i norge i vertfall Nei komplett fikk inn x800pro powercolor ED tidligere en forventet faktisk 26-5 men disse ble utsolgt samme kvelden. oki takker for info Du var heldig du da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg