Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)

Anbefalte innlegg

Selv om ikke alle får det til, så skal jeg sjekke om det funker ihvertfall. Funker det ikke, så skal jeg nok klare å OC hver eneste lille mhz ut av det før jeg sier meg fornøyd :) Høyeste på dette forumet jeg har sett er rett under 12 000 i 3DMark2003 mener jeg på. Da får målet være å klare over 12 000 :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det jeg som beveger meg offtopic her

Det er en ting min hjerne ikke forstår med flight 2004

Installasjon:

lag mappen C:\KongsbergFoto

unzip denne zipfilen til C:\KongsbergFoto

med avkryssing i WinZip for "use folder names" på.

legg til følgende sist i din Scenery.cfg fil :

[Area.141]

Title=KongsbergFoto

Active=TRUE

Layer=141

Local=C:\KongsbergFoto\Scenery

Remote=

Required=FALSE

istedet for tallet 141 som jeg har brukt her i Area og i Layer må du bruke

det neste ledige tallet i din egen tallrekke i Scenery.cfg.

Lag følgendet sist i din scenery fil?

Lenke til kommentar

Jeg bruker heller å gå inn i "settings" Scenery library" og legge inn sceneryet.. Da trenger ikke du å editere scenery.cfg, og risikoen for å lage krøll i scenery.cfg filen minker drastisk.. Føkker du den filen, så må du finne frem igjen FS CD'ene skjønner du, dersom du ikke var smart nok til å ta backup først da.. ;)

Lars

Lenke til kommentar
Jeg bruker heller å gå inn i "settings" Scenery library" og legge inn sceneryet.. Da trenger ikke du å editere scenery.cfg, og risikoen for å lage krøll i scenery.cfg filen minker drastisk.. Føkker du den filen, så må du finne frem igjen FS CD'ene skjønner du, dersom du ikke var smart nok til å ta backup først da.. ;)

Lars

mener du legge filene i "addon scenery"(scenery,texture)?

eller er det slik at man kan adde scenery fra fs 2002 eller 2000 ?

synes også dette var vanskelig,har kun prøvd og legge in

ekstra fly..

du skriver :Scenery library,finner ikke den mappen !

Lenke til kommentar

Selve fly mappen copieres bare over i flightsimulator2004 - aircraft mappen.

Jeg knoter med å få til et bra scenery, er fornøyd med de nye sky efektene, natt lysene osv men jeg mangler noe for å få fremm kvalitet på "bildene" av bakken.

Jeg får prøve videre i morgen.

Kjøpte foresten far cry i dag, for å få spillet med den nye patchen, først når jeg kom hjem så jeg at jeg haddet fått dvd versjonen, jeg har ikke dvd spiller, jippi!

Lenke til kommentar
Fornøyd med x800pro-kortet ditt simalarion? Har bestilt meg Sapphire-kortet selv! :p

Må ut med 3395, får jeg det jeg betaler for?

Hoff.. jeg gleder meg sånn :D

Jeg vurderer sterkt å kjøpe et Sapphire X800PRO kort nå som XT kanskje ikke kommer før en måned :scared:

Lenke til kommentar

Har sjekket, min powercolor versjon fra den første sendingen kan moddes opp til xt kort med 16 pipelines :w00t: , gjør dette kunn om den sliter i noen spill noe jeg tviler på, etter min erfaring har bestanding pro modellene holdt til å kjøre alle spill på fult til den nye serien kommer.

Lenke til kommentar
Har sjekket, min powercolor versjon fra den første sendingen kan moddes opp til xt kort med 16 pipelines :w00t: , gjør dette kunn om den sliter i noen spill noe jeg tviler på, etter min erfaring har bestanding pro modellene holdt til å kjøre alle spill på fult til den nye serien kommer.

Ohhh, bra d kan moddes da :)

Håper mitt også kan det, men vet ikke om jeg tørr å gjøre det før jeg skal få eg nytt kort igjen om leenge da. Gidder ikke leke med et helt nytt kort til en så god slump med penger... :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...