JimRamse Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 jeg har prøvd det virket ikke så da mistet jeg garantien og så jeg kommer til og selge mitt kort snart og heller kjøpe xt pe. hvis du leste hele linken jeg skrev, så kan man se det på tallene på chippen om det går an å modde de eller ikke Bare å ta av kjøleren å se på tallkoden. Er det feil tallkode, så modder jeg ikke, å beholder full garanti Lenke til kommentar
TDK Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Du mister jo garantien av og ta av kjøleren. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Du mister jo garantien av og ta av kjøleren. Ha Ha Ha, hvis ikke jeg klarer å ta av kjøleren, å så montere den igjen uten at man kan se at det gjort, fortjener jeg å miste garantien. Ingen som kan se om det er gjort, hvis man er litt nøye. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg vet ikke helt hvordan det er med X800pro, men på 9800pro måtte man jo klemme inn de sakene på baksiden for og få av kjøleren. På mitt 9700pro (med samme type kjøler) ble det noen ganske synelige merker. Folka er jo ikke blinde... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg vet ikke helt hvordan det er med X800pro, men på 9800pro måtte man jo klemme inn de sakene på baksiden for og få av kjøleren. På mitt 9700pro (med samme type kjøler) ble det noen ganske synelige merker. Folka er jo ikke blinde... Mulig med R9700Pro, den hadde jo litt dårligere(?) kjøler. Sendte tilbake mitt R9800Pro for en stund siden, jeg hadde brukt kortet med VGA Silencer pluss minne kjølere, likevell fikk jeg nytt på garantien. Så tror ikke de ser det, visst du er litt forsiktig. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Mulig med R9700Pro, den hadde jo litt dårligere(?) kjøler.Sendte tilbake mitt R9800Pro for en stund siden, jeg hadde brukt kortet med VGA Silencer pluss minne kjølere, likevell fikk jeg nytt på garantien. Så tror ikke de ser det, visst du er litt forsiktig. Ok. Da hadde jeg feil. Men Silmarilion, har du testet UT2004 med kortet ditt? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Asus X800Pro ankom jobb idag. Kommer opp resultater iløpet av en av de nærmeste dagene. Gleder meg til å få testet det Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Asus X800Pro ankom jobb idag. Kommer opp resultater iløpet av en av de nærmeste dagene. Gleder meg til å få testet det Nice, tester! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Asus X800Pro ankom jobb idag. Kommer opp resultater iløpet av en av de nærmeste dagene. Gleder meg til å få testet det Nice, tester! You bet. Regner med at de første testene kommer opp på forumet her i overimorgen. Får nok ikke testet å Modde det om til X800XT før til helgen. Skal UPPE resultater så fort jeg får de Lenke til kommentar
TDK Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 ASUS kortet! Hmm, jeg trodde ikke de hadde kommet på lager ennå jeg. Men du JimRamse, kan du sjekke om asus kjøleren er større? På forrige bilde jeg så, dekket den også minnebrikkene, noe ikke referanse kjøleren gjør. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 ASUS kortet! Hmm, jeg trodde ikke de hadde kommet på lager ennå jeg. Men du JimRamse, kan du sjekke om asus kjøleren er større? På forrige bilde jeg så, dekket den også minnebrikkene, noe ikke referanse kjøleren gjør. Skulle ikke forundre meg da ASUS alltid har hatt gode kjøleløsninger på minnebrikkene Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 ASUS kortet! Hmm, jeg trodde ikke de hadde kommet på lager ennå jeg. Men du JimRamse, kan du sjekke om asus kjøleren er større? På forrige bilde jeg så, dekket den også minnebrikkene, noe ikke referanse kjøleren gjør. Skulle ikke forundre meg da ASUS alltid har hatt gode kjøleløsninger på minnebrikkene Ser ut som de har det på bildene hvertfall... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Kortet ligger på jobb, så jeg kan ikke se på det nå. Men er 99% sikker på at det ikke dekker RAM brikkene. Hadde av kjøleren idag, for å se infoen på GPU'en ( for å se om det kan moddes til X800XT ) Ifølge infoen jeg har funnet på nett angående modding til X800XT så skal det gå med denne Chipen. Skal som sagt testes til helgen Kortet jeg har på jobb er helt likt dette Mulig kjøleren ligger over RAM brikkene, men der er ikke kontakt med de. Skal hvis ikke være nødvendig med kjøling av DDR3 brikkene Endret 7. juni 2004 av JimRamse Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 jeg trur jeg kommer til og kjøpe denne når den kommer ut. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3154 Lenke til kommentar
TDK Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det må være det villeste kortet jeg noensinne har sett kirjogra! Hadde jeg hatt det hadde jeg brukt webcamet som fulgte med til og sende livesendinger av kortet døgnet rundt Lenke til kommentar
notarget Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Jeg ser at de har fått lagt inn 6800 Ultra fra Asus også. Asus 6800 Ultra @ netshop.no Endret 7. juni 2004 av notarget Lenke til kommentar
nosto Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 jeg har prøvd det virket ikke så da mistet jeg garantien og så jeg kommer til og selge mitt kort snart og heller kjøpe xt pe. hvis du leste hele linken jeg skrev, så kan man se det på tallene på chippen om det går an å modde de eller ikke Bare å ta av kjøleren å se på tallkoden. Er det feil tallkode, så modder jeg ikke, å beholder full garanti hvilken link Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) så bra ut den ja nvidia 6800u. men nu har jeg bestilt asus x800xt Endret 7. juni 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg ser at de har fått lagt inn 6800 Ultra fra Asus også. Asus 6800 Ultra @ netshop.no Det kortet der var utrolig nice Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) jeg har prøvd det virket ikke så da mistet jeg garantien og så jeg kommer til og selge mitt kort snart og heller kjøpe xt pe. hvis du leste hele linken jeg skrev, så kan man se det på tallene på chippen om det går an å modde de eller ikke Bare å ta av kjøleren å se på tallkoden. Er det feil tallkode, så modder jeg ikke, å beholder full garanti hvilken link http://www.pcunleash.com/bbs/zboard.php?id...&desc=asc&no=26 denne fiasko igjen. http://forums.overclockers.co.uk/showthrea...readid=17235245 Endret 7. juni 2004 av kirjogra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg