simalarion Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Sender deg nye bilder Jihn, jeg har satt opp flight sim til 1600*1200 med full aa + af. Tar ca 10 min (må ta dem først`) Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Nå har jeg sendt nye bilder av flight 2004 der alt er på ultra high - skjermen er på 1600*1200 med aa og af på fult. Med dette kjører den jevnt og flott som før . Så jeg håper du er våken Jihn Lenke til kommentar
jihn Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Slik, da har jeg lagt opp de nye bildene til simalarion her. Ufff....er trist å måtte vente helt til 17-18 før jeg får kortet mitt, men jeg har jo ikke noe valg Thnx to simalarion Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ikke noe , men helt greie bilder Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Grafikken, så jo ikke så veldig bra ut på de bildene der heller... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Grafikken, så jo ikke så veldig bra ut på de bildene der heller... Det er jo snakk om FS2004 da, ikke verdens beste grafikk på det. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Grafikken, så jo ikke så veldig bra ut på de bildene der heller... Det er jo snakk om FS2004 da, ikke verdens beste grafikk på det. Jeg tenker på de bildene en annen kar her linka til, de var en del bedre Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Blir ikke bedre en dette, helt umulig. Det han andre fyren sendte inn var fra et annet spill som helt sikkert ikke har hele verdens flyplasser realtime vær oppkobling, snakking over radio osv osv. Han nevner ikke hva han spiller, tipper det ligger et hav bak microsoft2004 når det gjelder dybden. Edit : Dette vet jeg ingenting om, men det ser nesten ut som han har vært på en simulator på nasa utrolig grafikk! Endret 6. juni 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Grafikken, så jo ikke så veldig bra ut på de bildene der heller... Det er jo snakk om FS2004 da, ikke verdens beste grafikk på det. Sammenlign med dette da. http://www.flightsim.no/forum/showflat.php...b=5&o=7&fpart=1 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Som skrevet, jeg tror han har vært på en simulator på en fly skole et sted, har ikke sett slik grafikk på noen pc simulatorer. La oss prøve å få tak i ham og høre. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) husk at bildene er som oftes bare nærbilder av flyene, lite fra landskapet.o.s.v noen bruker Scenery/Texturer,da blir landskapene mye bedre man kan jo zoom in flyene i luften,da ser det mye bedre ut prøve selv og kjøre med 1200x1600 og tok nærbilde av et fly,ble brukbart da.men bruker jeg aa på denne oppløsingen tror jeg mitt grafikkort får pustevansker Endret 6. juni 2004 av Traxco Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 jeg prøvde og ta av fra den fly plassen den så ikke sånn ut på 2004 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 men jeg kjører alt på topp, både fra windows og spillet jeg ligger på 30 fps noe som er bra. spiller du flight 2004 (microsoft)? Hvordan zoomer du inn på flyet? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Ok, denn linken er hentet fra en annen kar. Fyren med disse bildene er fra et forum for piloter. Dette er bilder fra en Stor simulator fra en fly skole, så putt in tunga igjen, du får ikke bedre grafikk på pcen en de jeg har posta, noe som jeg forøvrig synes er jæ.... bra. Fatter ikke hvordan den linken skvatt inn her!, dette handler jo om pc og x800pro Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 ja.spiller flight sim 2004.. trykk på alt i spillet,da får du fram menyen: view option/spot plane/zoom.der kan du justere Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Grafikken, så jo ikke så veldig bra ut på de bildene der heller... Det er jo snakk om FS2004 da, ikke verdens beste grafikk på det. Sammenlign med dette da. http://www.flightsim.no/forum/showflat.php...b=5&o=7&fpart=1 Det er ikke vanlig FS2004 ser det ut som. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 hvis du ser på denne linken: http://www.flightsim.no/file/Cool/ så fins jo Røros der(se nede på siden) men er ikke sikker.. Lenke til kommentar
Lars K. Rønes Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Det er ikke vanlig FS2004 ser det ut som. Dette er FS2004, ikke helt default, men med et par addons.. Flyet er fra www.carenado.com og koster penger, sceneryet er Norway Airports som kan lastes ned gratis fra www.flightsim.no Skyer og vann kan også forbedres ved å se gjennom www.avsim.com og skyene finner man på http://fsw.simflight.com FS2004 "out of the box" er ikke så veldig bra, men med addons så får man det til å bli ekstremt bra som dere ser på den linken som ble postet her. Realismen kan også økes betraktelig om man får tak i nye fly og paneler.. Jeg har fløyet Flight Simulator i noen år nå, og jeg har like god grafikk i FS2004 som linken fra fly forumet viser.. Lars EDIT av moderator - Fjernet overdreven qoute. Hold quote til ett minimum, og quote kun det som er relevant til det du svarer på. Endret 7. juni 2004 av Afseth Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Ok, det må testes, men å kjøpe et fly blir drøyt . Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) FS2004 "out of the box" er ikke så veldig bra, men med addons så får man det til å bli ekstremt bra som dere ser på den linken som ble postet her. Realismen kan også økes betraktelig om man får tak i nye fly og paneler.. Så med de add-on'sene kan man få det til å se så bra ut altså?.. Damn det var imponerende.. EDIT av moderator - Fjernet overdreven qoute. Hold quote til ett minimum, og quote kun det som er relevant til det du svarer på. Endret 7. juni 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg