Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir ikke bedre en dette, helt umulig. Det han andre fyren sendte inn var fra et annet spill som helt sikkert ikke har hele verdens flyplasser realtime vær oppkobling, snakking over radio osv osv.

Han nevner ikke hva han spiller, tipper det ligger et hav bak microsoft2004 når det gjelder dybden.

Edit : Dette vet jeg ingenting om, men det ser nesten ut som han har vært på en simulator på nasa :scared: utrolig grafikk!

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

husk at bildene er som oftes bare nærbilder av flyene,

lite fra landskapet.o.s.v

noen bruker Scenery/Texturer,da blir landskapene mye bedre

man kan jo zoom in flyene i luften,da ser det mye bedre ut :thumbup:

prøve selv og kjøre med 1200x1600 og tok nærbilde

av et fly,ble brukbart da.men bruker jeg aa på denne oppløsingen

tror jeg mitt grafikkort får pustevansker :laugh:

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

Ok, denn linken er hentet fra en annen kar. Fyren med disse bildene er fra et forum for piloter.

Dette er bilder fra en Stor simulator fra en fly skole, så putt in tunga igjen, du får ikke bedre grafikk på pcen en de jeg har posta, noe som jeg forøvrig synes er jæ.... bra.

Fatter ikke hvordan den linken skvatt inn her!, dette handler jo om pc og x800pro

Lenke til kommentar

Det er ikke vanlig FS2004 ser det ut som.

Dette er FS2004, ikke helt default, men med et par addons.. Flyet er fra www.carenado.com og koster penger, sceneryet er Norway Airports som kan lastes ned gratis fra www.flightsim.no

Skyer og vann kan også forbedres ved å se gjennom www.avsim.com og skyene finner man på http://fsw.simflight.com

FS2004 "out of the box" er ikke så veldig bra, men med addons så får man det til å bli ekstremt bra som dere ser på den linken som ble postet her. Realismen kan også økes betraktelig om man får tak i nye fly og paneler..

Jeg har fløyet Flight Simulator i noen år nå, og jeg har like god grafikk i FS2004 som linken fra fly forumet viser..

Lars

EDIT av moderator - Fjernet overdreven qoute. Hold quote til ett minimum, og quote kun det som er relevant til det du svarer på.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

FS2004 "out of the box" er ikke så veldig bra, men med addons så får man det til å bli ekstremt bra som dere ser på den linken som ble postet her. Realismen kan også økes betraktelig om man får tak i nye fly og paneler..

Så med de add-on'sene kan man få det til å se så bra ut altså?.. Damn det var imponerende.. :yes:

EDIT av moderator - Fjernet overdreven qoute. Hold quote til ett minimum, og quote kun det som er relevant til det du svarer på.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...