Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)

Anbefalte innlegg

Jeg ville ikke gjort noe med kortet...hadde vært litt bad å miste garantien da :no:

Mmm, men fader, det tar jo mange uker før komplett har testa det, for så sende det til Powercolor, også pakke og sende meg et nytt et, og innen den tid har jeg vel fått X800XT PE kortet mitt.. bah :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville ikke gjort noe med kortet...hadde vært litt bad å miste garantien da :no:

Mmm, men fader, det tar jo mange uker før komplett har testa det, for så sende det til Powercolor, også pakke og sende meg et nytt et, og innen den tid har jeg vel fått X800XT PE kortet mitt.. bah :(

Send det tilbake på angrefrist da.

Da skal de ikke bruke så alt for lang tid på å sende pengene tilbake.

Lenke til kommentar
Hmmm, det virker jo ikke helt dumt da....

Har du hørt noe om når du får nytt kort Kasp?

Skal ringe i morra, jeg sitter her med en skrutrekker og har veldig lyst til å sjekke om de 4 pipelines ikke er deaktivert, men da ryker jo garantien og hvis komplett oppdager det, så er det 4200kr rett ut av vinduet.., hva skal jeg gjøre?

Kan du ikke bare sjekke det i RivaTuner da?

Lenke til kommentar
Fjortiss spill nummer 1 har endelig blitt modent...

*tsk tsk* er jo ikke noe 14is spill da..enkelte fjortisser spiller det jo, men dem suger i spillet :p Skal bli najs med CS Source, men må si jeg spille rikke cs for grafikken da, er hellet det utrolig bra gameplayet :green:

Lenke til kommentar
Hmmm, det virker jo ikke helt dumt da....

Har du hørt noe om når du får nytt kort Kasp?

Skal ringe i morra, jeg sitter her med en skrutrekker og har veldig lyst til å sjekke om de 4 pipelines ikke er deaktivert, men da ryker jo garantien og hvis komplett oppdager det, så er det 4200kr rett ut av vinduet.., hva skal jeg gjøre?

Kan du ikke bare sjekke det i RivaTuner da?

Kanskje jeg ikke kommer inn i windows?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke testet amricas army i det hele tatt, skall få gjort noe med det.

Du burdet ha fått med deg bundelen nå, er nevnt ca 12 ganger i denne tråden. Sapphires første opplag sender bare med Tomb Raider, jeg vil tro at når man først får en bundle er det ok å få en bra en. Tomb Raider må være det værste man kan få med, da det er helt ubrukelig!

Lenke til kommentar
Veldig mye off topic i tråden...

Men simalarion, har du testet kortet i America's Army?

Fungerer utmerket, og det er penere grafikk ;) kjører nok mer aa og af nå en før. Alt går på max i 1600x1200.

1200x1600 med AA/AF på,høres veldig bra ut :thumbup:

trodde det ikke var så stor forskjell med og uten aa

på når man bruker 1200x1600 i oppløsing.

men ser man på flight sim(på flyene)er jo forskjellen

ganske stor.

Lenke til kommentar

*tsk tsk* er jo ikke noe 14is spill da..enkelte fjortisser spiller det jo, men dem suger i spillet :p Skal bli najs med CS Source, men må si jeg spille rikke cs for grafikken da, er hellet det utrolig bra gameplayet :green:

Du må ta uttalelsen min med en smule ironi :laugh: Jeg gleder meg faktisk selv til CS Source ;)

Lenke til kommentar

Du må ta uttalelsen min med en smule ironi :laugh: Jeg gleder meg faktisk selv til CS Source ;)

go cs source :w00t::w00t::w00t::wow::wow::D:D:yes::yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...