GoldlaXiE Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Drit å Endret 5. juni 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
TDK Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 grautlerer.. Det var en vill skrivefeil Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 jeg får prøve og høre med venner om dem har det spillet hvordan tar jeg bilder i det spillet, det samme som far cry.? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 jeg får prøve og høre med venner om dem har det spillet hvordan tar jeg bilder i det spillet, det samme som far cry.? Gå inn på www.flightsim.no so lastar du ned Fsscreen, og mens du flyg trykker du på printscreen! Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 ok flott en venn av meg hadde det skal kjøre bort til han og hente det om en time. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 ingen problem og bruke (prt scr sys rq)printscreen når du spiller,når du går ut av spillet åpner du paint og lim in.. skulle jo ikke tro at det var grafikk når man ser bilde,sikkert max aa/af på(x6-8AA og x16AF) Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Viss du samanlignar med dette så ser du stor forskjell!! Karen som har posta dei bilda har peiling! WOW..sinnsykt bra bilder. Huff..mitt GF5600 rettferdigjør ikke min P4 3.0 HT maskin Men kjøper nytt innen 1 år for da har de sikkert halvert seg i pris *ser optimistisk inn i glasskula* Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Stemmer bra det, jeg har hatt windows instillingen på balanced. Satte den på fult + at jeg satt oppløsningen på 16000*12000 bildet jeg pasta inn i paint nå komm på 6mb , det hjalp også en hel del og spillet triller like flott . Skall få testet det print screnn programmet nå Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 du kan bruke høyre-shift +z(hold inne shift-knappen og trykk z flere ganger) så får du opp fps i spillet(flight sim) innstilling i win.. 3d innstillinger:(egendefinert) sett mipmap detaljnivå til: høy kvalitet og strukturegenskaper til:høy kvalitet der kan du også justere aa/af(programinnstilling) Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Holder på å instalerer Hitman Contracts som fulgte med bundlen. Synes bundlen på powercolor sitt er utrolig bra, jeg trengte en sekk, regnet med at det bare var en bedriten reklame sekk, med du kan bruke den som koffert eller med skulder reim eller ta ut stropper (som er helt skjult) slik at det blir sekk, det er uendlig med hendige lommer og du ser ingen reklame (kunn for powercolor på skulder reimen). så bundelen på sapphire nå som innholder tomb raider ikke noe hl2 kupong. Jeg fikk med tomb raider på pc 9800pro, det er virkelig et dårlig spill!!. Er nå glad det ble powercolor i steden selv om det kostet meg 300kr extra Skriver snart om hvordan far cry funker etter 1.1 patchen + Contracts kven faen er det som kjøper seg eit skjermkort for og få seg ein sekk da? Kan jo ikkje være heilt beine i toppetasden dei! Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Holder på å instalerer Hitman Contracts som fulgte med bundlen. Synes bundlen på powercolor sitt er utrolig bra, jeg trengte en sekk, regnet med at det bare var en bedriten reklame sekk, med du kan bruke den som koffert eller med skulder reim eller ta ut stropper (som er helt skjult) slik at det blir sekk, det er uendlig med hendige lommer og du ser ingen reklame (kunn for powercolor på skulder reimen). så bundelen på sapphire nå som innholder tomb raider ikke noe hl2 kupong. Jeg fikk med tomb raider på pc 9800pro, det er virkelig et dårlig spill!!. Er nå glad det ble powercolor i steden selv om det kostet meg 300kr extra Skriver snart om hvordan far cry funker etter 1.1 patchen + Contracts kven faen er det som kjøper seg eit skjermkort for og få seg ein sekk da? Kan jo ikkje være heilt beine i toppetasden dei! dust Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Holder på å instalerer Hitman Contracts som fulgte med bundlen. Synes bundlen på powercolor sitt er utrolig bra, jeg trengte en sekk, regnet med at det bare var en bedriten reklame sekk, med du kan bruke den som koffert eller med skulder reim eller ta ut stropper (som er helt skjult) slik at det blir sekk, det er uendlig med hendige lommer og du ser ingen reklame (kunn for powercolor på skulder reimen). så bundelen på sapphire nå som innholder tomb raider ikke noe hl2 kupong. Jeg fikk med tomb raider på pc 9800pro, det er virkelig et dårlig spill!!. Er nå glad det ble powercolor i steden selv om det kostet meg 300kr extra Skriver snart om hvordan far cry funker etter 1.1 patchen + Contracts kven faen er det som kjøper seg eit skjermkort for og få seg ein sekk da? Kan jo ikkje være heilt beine i toppetasden dei! De kjøper Powercolor fordi det følger med mye bra, bla. en ganske kul sekk! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 WTF!? Som dere alle kanskje husker, så er jeg den som fikk et "defekt" X800PRO.. Det som skjedde var akkurat det som ville skjedd hvis man aktiverte de 4 pipelines og de var defekte.. Jeg har hørt at for å spare penger, så har ATI Gjort mislykkede X800XT kort om til X800PRO ved å deaktivere 4 pipelines slik at det blir 12 pipelines og selges som et X800PRO. Her et et bilde av et X800PRO Dette er det kortet jeg har. Men jeg ser at X800PRO klistremerket er klistret over et annet klistremerke. Nemlig et sånt som DETTE !! Over bilde her, står det at det er X800XT det er bilde av, dette klistremerket er det som er under X800PRO klistremerket jeg har på kortet mitt. Kan det faktisk hende at jeg har fått et X800XT som de har gjort om til et X800PRO, men at de har glemt å deaktivere 4 defekte pipelines?? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hmmm, det virker jo ikke helt dumt da.... Har du hørt noe om når du får nytt kort Kasp? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 WTF!?Som dere alle kanskje husker, så er jeg den som fikk et "defekt" X800PRO.. Det som skjedde var akkurat det som ville skjedd hvis man aktiverte de 4 pipelines og de var defekte.. Jeg har hørt at for å spare penger, så har ATI Gjort mislykkede X800XT kort om til X800PRO ved å deaktivere 4 pipelines slik at det blir 12 pipelines og selges som et X800PRO. Her et et bilde av et X800PRO Dette er det kortet jeg har. Men jeg ser at X800PRO klistremerket er klistret over et annet klistremerke. Nemlig et sånt som DETTE !! Over bilde her, står det at det er X800XT det er bilde av, dette klistremerket er det som er under X800PRO klistremerket jeg har på kortet mitt. Kan det faktisk hende at jeg har fått et X800XT som de har gjort om til et X800PRO, men at de har glemt å deaktivere 4 defekte pipelines?? Nei, tror nok bare powercolor har fått Built By ATI skjermkort, satt på deres eget klistremerke og solgt det under Powercolor-navnet. Både BB-ATI Radeon x800pro og x800xt har samme klistremerke på kjøleren, så du har nok bare fått et skjermkort som er defekt Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hmmm, det virker jo ikke helt dumt da.... Har du hørt noe om når du får nytt kort Kasp? Skal ringe i morra, jeg sitter her med en skrutrekker og har veldig lyst til å sjekke om de 4 pipelines ikke er deaktivert, men da ryker jo garantien og hvis komplett oppdager det, så er det 4200kr rett ut av vinduet.., hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg ville ikke gjort noe med kortet...hadde vært litt bad å miste garantien da Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hmmm, det virker jo ikke helt dumt da.... Har du hørt noe om når du får nytt kort Kasp? Skal ringe i morra, jeg sitter her med en skrutrekker og har veldig lyst til å sjekke om de 4 pipelines ikke er deaktivert, men da ryker jo garantien og hvis komplett oppdager det, så er det 4200kr rett ut av vinduet.., hva skal jeg gjøre? Ikke skru noe på skjermkortet. Som du sa, så ryker garantien og du kan bli nødt til å kjøpe nytt skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg