Gå til innhold

X800pro på denne pcen nå ;0)

Anbefalte innlegg

Ser ut som AA ikke funker så bra i det spillet.

Det er fordi det ikke er noe aa-af i spillet. Tenkte meg at mange av dere ikke helt får med dere at dette er knall bra. Les det jeg har skrevet før, føy på at alle byer i verden er med, med alt på ultra high er dette det eneste spillet mitt 9800pro ikke haddet sjangs :thumbup: . Men flight simulator fans ser nokk hvor bra det er regner jeg med.

Kommer med fler rewievs i kveld, det er musikkens dag i Oslo i dag :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, ser ut som det er flere her med "über" gode pc`r :p

Sitter også med GF 2 GTS :p hehehe ikke videre fantastisk, derfor håper jeg PCutstyr.no får raua i gir og får inn PC x800PRO kortene og får sendt meg resten av pcn også.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Det er fordi det ikke er noe aa-af i spillet. Tenkte meg at mange av dere ikke helt får med dere at dette er knall bra. Les det jeg har skrevet før, føy på at alle byer i verden er med, med alt på ultra high er dette det eneste spillet mitt 9800pro ikke haddet sjangs :thumbup: . Men flight simulator fans ser nokk hvor bra det er regner jeg med.

Hvordan er lav framerate et problem med screenshots? Dessuten fra det jeg har sett av tester drar X800Pro FS2004 i ~30FPS i 1600x1200 med 4xAA og 16xAF, noe som er ganske brukbart i et slikt type spill.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Ut ifrå signaturen og avataren din så ser det ikkje ut som om du så stolt over å ha det GF kortet

Man skal ikke dømme en person utifra avataren. Jeg har hatt to grafikkort siden jeg fikk egen pc, det er Geforce MX-440 og Radeon 9600 Pro. Grunnen til at jeg har Geforce kortet i maskina er fordi vifta på 9600 Pro kortet tok kvelden. Så ser man på det så har jeg 50% Nvidia og 50% ATI. Liker det som er best, og utifra de reviewene jeg har lest så er ATI best for øyeblikket. Eller hva MistaPi?

Lenke til kommentar

spiller flight sim 2004 selv i 1280x1024,men uten aa og bruker x4 af

i spillet.man kan vel aktivisere aa(se meny i spillet) eller aktivisere

dette på innstillingene i menyen på kortet..?

har ikke prøvd dette selv,fordi jeg spiller med alle detaljer på max

med litt framdrop :blush:

Lenke til kommentar

Er ikkje imponert over grafikken du har fått til i Fs2004 i det heile teke!

Men du har kanskje feil instillingar osv.. det hjelp å skru på aa/af i windows!

Viss du samanlignar med dette så ser du stor forskjell!! Karen som har posta dei bilda har peiling! :yes:

Endret av Gullegutt
Lenke til kommentar

Viss du samanlignar med dette så ser du stor forskjell!! Karen som har posta dei bilda har peiling! :yes:

Det var bedre saker enn det som var posta her!

Lenke til kommentar

Viss du samanlignar med dette så ser du stor forskjell!! Karen som har posta dei bilda har peiling! 

Syke, syke bilder!

Det MÅ være det villeste jeg har sett innen grafikk!

Lenke til kommentar

Viss du samanlignar med dette så ser du stor forskjell!! Karen som har posta dei bilda har peiling! 

Syke, syke bilder!

Det MÅ være det villeste jeg har sett innen grafikk!

Jepp!! Han har utrulig flotte bilder.. viss de dompar innom flightsim.no av og til kjem det fleire godbitar!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...